Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 GuJutsu vol.2

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Hiro Hoshi
Admin
Admin
avatar

Male Posts : 181
Reputacja : 0
Join date : 19/04/2012

PisanieTemat: GuJutsu vol.2    Pią Lis 16, 2012 7:51 pm

Obrazki do poprawy zostawię Kai'owi, skoro chce zająć się grafiką.

[D]
Soushuriken no Jutsu

Rzucamy w przeciwnika dwoma shurikenami. Niby nic, jednakże do shurikenów przyczepiamy linkę, przez co możemy je dowolnie kontrolować.
Ranga techniki : D

Fukumi Hari

Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Ranga techniki : D

Nome no Jutsu

Z palców użytkownika wydobywa się chakra, która następnie zamienia się w metalowe linki, którymi można obwiązać przeciwnika.
Ranga techniki : D

Kumo-Ryū Omotegiri
Użytkownik wykonuje liczne cięcia do przodu, w celu zranienia przeciwnika.
Ranga techniki : D

[C]
Gyoraiishin no jutsu

Polega na w tym iż wyrzucamy gwoździe w górę a potem składamy pieczęć. Gwoździe "ożywają" i kierują się w stronę przeciwnika by okaleczyć jego ciało.
Ranga techniki : C

Chishi Kurenai

Szczypce na naszej rękawicy zaczynają się bardzo szybko kręcić. W pewnym momencie zostają one wystrzelone z rękawicy z dużą prędkością prosto w przeciwnika.
Ranga techniki : C

Bakuretsu Koinu

Kiedy do naszego bunshina zbliży się przeciwnik, ten wybucha, a z jego środka wylatują kunaie raniąc oponenta.
Ranga techniki : C

Soushouryu

Kładziemy dwa zwoje na ziemi, następnie wyskakujemy w powietrze, a zaraz za nami podążają zwoje, które przyjmują kształt smoków. Po chwili są one już rozwinięte. Finalną cześcią techniki jest zmasowany atak bronią ze zwojów w kierunku przeciwnika.
Ranga techniki : C

Mikadzuki no Mai

Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Ranga techniki : C

Ningyoushibai no Koutetsu

Po wykonaniu Soushouryu możemy za pomocą nici chakry kontrolować bronie i zaatakować nimi ponownie.
Ranga techniki : C

Shinkūken

Użytkownik wykorzystuje wahania ostrza i podmuch wiatru, który jest wypuszczany przez łuk. Ta technika jest wystarczająco silna, aby zatrzymać lub odbić pociski, skierowane ku użytkownikowi.
Ranga techniki : C

Kumo-Ryū Uragiri

Użytkownik wykonuje potężne uderzenie swoim mieczem, który wykonuje szeroki łuk atakując przeciwników znajdującym się za użytkownikiem. Właściciel techniki skupia się na ataku przeciwnika za jego plecami.
Ranga techniki : C

Samedare kekka

Polega na otwarciu parasolki, następnie zaś na wystrzeleniu z niej dużej ilości senbonów.
Ranga techniki : C

[B]

Kuchiyose no Roru: Kusari

Użytkownik wykorzystuje zwój, z którego przywołuje pięć długich i solidnych łańcuchów. Jutsu zazwyczaj stosowane jest do unieruchomienia kogoś lub czegoś.
Ranga techniki : B

Ganjo Sashu

Posiadając duży miecz, możemy wykonać potężne cięcie, które dzięki tej technice jest w stanie przeciąć nawet drzewo. O człowieku nie wspominając...
Ranga techniki : B

Hagane Jouheki

Jutsu typowo defensywne. Użytkownik przywołuje ze specjalnego zwoju stalową kopułę, chroniącą go przed atakami.
Ranga techniki : B

Kage Nome

Użytkownik tej techniki wytwarza ogromna ilość metalowych linek, które tworzą kopułę. Może ona służyć jako obrona lub więzienie dla przeciwnika. Jest ona wspomagana chakrą, więc ciężko ją zniszczyć.
Ranga techniki : B

Tsurugi Yofun

Nie jest to technika, a raczej umiejętność zwana potocznie „szałem” lub „berserkerem”. Kiedy wpadamy w szał bitewny jesteśmy nie do zatrzymania. Wykonujemy serie cięć mieczem z dodatkową siłą. Minusem jest to, że w momencie aktywowania techniki nie możemy składać pieczęci dopóki owy szał trwa.
Ranga techniki : B

Kumo-Ryū Mikazukigiri

Shinobi wykonuje zamach mieczem w jeden, duży, w kształcie księżyca łuk, który występuje z tak dziką szybkością, że technika może zostać użyta w sytuacjach gdzie czas reakcji odgrywa najważniejszą rolę. Technika może być stosowana do obrony jak i do ataku.
Ranga techniki : B

[A]
Sougou Tensakai

Wyrzucamy nasz zwój w powietrze i wymawiamy nazwę techniki. Zwój rozwija się i wszystkie bronie jakie zostały w nim zapieczętowane zaczynają pędzić z zawrotną szybkością na przeciwnika.
Ranga techniki : A

Iaidō

Iaidō jest specyficzną umiejętnością samurajów, która polega na szybkim dobyciu miecza, wykonania cięcia, oraz na szybkim schowaniu go.
Technika ta uniemożliwia przeciwnikowi związanie ręcznych pieczęci.
Ranga techniki : A

Hiramekarei Kaihō

Użytkownik wyzwala z miecza "Hiramekarei"(lub innego o specjalnych właściwosćiach) chakrę na kształt młota.
Ranga techniki : A

[S]
Seven Swords Dance

Technika a raczej styl walki, charakteryzuje się tym iż użytkownik posługuje się perfekcyjnie siedmioma mieczami. Użytkownik jest w stanie wzmocnić siłę ataku ostrzy poprzez użycie swojej natury chakry.
Osoby które opanowały ten styl są prawdziwymi geniuszami Ken jutsu, podczas korzystania z tej umiejętności zwykłe ataki nie są w stanie ich nawet zadrapać.
Ranga techniki : S

Iaigiri

Samurai wykorzystuje wcześniejszą technikę Iaidō, by wykonać błyskawicznie cięcie w stronę przeciwnika. Atak jest na tyle potężny że jednym cięciem jest w stanie pozbyć się silniejszego przeciwnika lub summona.

_________________
Karta Postaci
MG MODE
Fumi Tatsumoto
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
GuJutsu vol.2
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Techniki-
Skocz do: