Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Jaszczury

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Go??
Gość



PisanieTemat: Jaszczury   Sob Kwi 21, 2012 6:05 pm

JASZCZURY

Jaszczury to legendarne I potężne stworzenia, które swoją pozycją społeczną w krainie “Summonów” dorównują Ropuchom oraz Wężom.
Ich żywiołem jest ogień, ponad to są w stanie zregenerować utracone kończyny oraz ogony, te ostatnie często odrzucają po tym, jak użyły ich jako tarczy.
Wszystkie jaszczury charakteryzują się dobrym zmysłem smaku i węchu, nie lubią jednak zimna - wzywanie ich na śnieg to czysta podłość (no chyba że wzywamy Kayou…).



Imię: Topik i Topcia
Płeć: Samiec i Samica
Rozmiar: ok. 20 cm długości
Charakterystyka: Topik i Topcia są rodzeństwem i należą do tzw. jaszczurek informacyjnych. Są małe, mają dobra pamięć. Cały czas się ze sobą droczą i sprzeczają, kto jest szybszy – dlatego łatwo nakłonić je do współpracy, bowiem każde przekazanie wiadomości traktują jak oddzielne wyzwanie.
Uwielbiają jeść szarańcze w miodzie.
Ekwipunek: - Ubranko oraz „nosidełko” na wiadomości.
Znane techniki:
- Tokage no Kumoshin no jutsu (C)
Opis: Czyli po prostu jaszczurza teleportacja, zwyczajne do przenoszenia się skokami teleportacji by przekazać wiadomość.
+ Podstawy
Trudność przywołania: NISKA (każdy je przywoła)



Imię: Ishin
Płeć: Samiec
Rozmiar: Nieco wyższy od człowieka.
Charakterystyka: Zaprawiony w bojach wojownik, a przy tym bardzo oddany przyjaciel, tak do walki jak i do szklanki. Jeśli akurat nie ma nic do roboty, a i do treningu nic go nie ciągnie, to lubi sobie spać cały dzień na jakimś ciepłym kamieniu.
Mistrz walki bronią białą.
Ekwipunek: Dwa miecze: katana i wakizashi, nosi granatowe szaty.
Znane techniki:
- Housenka no Jutsu (D)
Opis: Gdy złożymy pieczęcie z ust wypuszczamy od kilku do kilkunastu kulek ognia. W kulkach tych mogą być ukryte bronie np: shuriken.
- Hikyuu no Jutsu (C)
Opis: Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza.
- Gouryuuka no Jutsu (A)
Opis: Po odmachaniu pieczęci , ninja wypuszcza z ust kule ogniste w kształcie głów smoka.
+ Podstawy
Trudność przywołania: ŚREDNIA (od Chuunina)




Imię:Ikki
Płeć: Samiec?
Rozmiar: Nieco wyższy od człowieka
Charakterystyka: Jest on/ona… dziwny/a. Tak to najlepsze słowo. Ten jaszczur jest stworzeniem, którego lepiej unikać. Często mówi zagadkami, właściwie nie wiadomo o co mu chodzi i czasem trudno nakłonić go/ją do współpracy bez odpowiedniej zapłaty. Nieznana jest nawet płeć tego gada.
Jest jednak mistrzem kamuflażu.
Ekwipunek: Niewiadomo (określa GM)
Znane techniki:
- Meisai Gakure no Jutsu (B)
Opis: Polega ona na całkowitym stopieniu się barwami z otoczeniem, przez co ciało używającego techniki wydaje się być całkowicie przezroczyste. Sztuka znakomita do ataków z zaskoczenia, misji skrytobójczych i szpiegowskich.
- Housenka no Jutsu (D)
Opis: Gdy złożymy pieczęcie z ust wypuszczamy od kilku do kilkunastu kulek ognia. W kulkach tych mogą być ukryte bronie np: shuriken.
+ Podstawy
Trudność przywołania: ŚREDNIA (od Chuunina)



Imię: „Kasztanek”
Płeć: Samiec
Rozmiar: około 5 metrów długości
Charakterystyka: Poczciwy, aczkolwiek nieco zamknięty w sobie gad z kompleksem mniejszości (pewnie imię nie ma z tym nic wspólnego...).
Nie zna on żadnych technik ognia, ma za to wspaniały węch i smak – lepszy niż jakakolwiek inna jaszczurka.
Jest tropicielem.
Ekwipunek:
- Gogle, chroniące jego oczy od piasku,
- „Siodło”
Znane techniki:
Podstawy
Trudność przywołania: ŚREDNIA (od Chuunina)



Imię:Ugwai
Płeć: Samiec
Rozmiar: Wysoki na około metr, może nieco mniej…
Charakterystyka: Jaszczurzy mędrzec, który przeżył wiele, widział więcej, a wie jeszcze więcej. Ma dość pogodne i luźne podejście do życia, ale jak przyjdzie co do czego to umie się zebrać w sobie. Czasem jednak bywa marudny i zrzędliwy i nie koniecznie skory do pomocy – jak ma gorszy dzień, to wezwany po prostu sobie zniknie.
Lubi sobie czasem wypalić jakieś dobre zioło.
Ekwipunek:
- „Magiczny Staff” – czyli laska szamańska
- jakieś łachmany
Znane techniki:
- Wielka wiedza o świecie, życiu i współżyciu też Wink
- Wszystkie Katon do A włącznie (S'ek nie ma)
+ Podstawy
Trudność przywołania: HARDCORE W TRAMPKACH (od Jounina, ale nawet dla Kage nie zawsze przyjdzie)



Imię: Kayou
Płeć: Samica
Rozmiar: Ogromna, rozmiarami przewyższa Lorda Gamabunte
Charakterystyka: Wyniosła i potężna władczyni Jaszczurów. Jest niezwykle silna i groźna, nie słucha się byle kogo, a przy tym jest zaborcza. Zaatakowana, zawsze odpowiada agresją, trudno nakłonić ją do wycofania się.
Tak samo sprawnie walczy w wodzie, na lądzie jak i pod nim, bowiem potrafi szybko kopać długie tunele.
Czuje duży respekt do Ugwei’a który jest jej dziadkiem.
Warto dodać, że jej ognista chakra ogrzewa ją od środka, co pozwala jej walczyć nawet w skutej lodem krainie.
Lubi zjadać ślimaki.
Ekwipunek: Czasem nosi haori oraz wakizashi.
Znane techniki:
- Housenka no Jutsu (D)
Opis: Gdy złożymy pieczęcie z ust wypuszczamy od kilku do kilkunastu kulek ognia. W kulkach tych mogą być ukryte bronie np: shuriken.
- Hikyuu no Jutsu (C)
Opis: Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza.
- Katon:Keshi Makugakara (B)
Opis: Typowo długo dystansowa technika Katona, która raczej nie zadziała gdy przeciwnik nie jest unieruchomiony. Tupiemy nogą w ziemię, ziemia nieco się rozłącza tworząc szczelinę. Robimy głęboki wdech i wypuszczamy strumień ognia w szczelinę który jest bardziej gorący niż zwykle. Ogień w szczelinie jakby się gotuje, ziemia się nieco trzęsie. Składamy pieczęć węża, ziemia przestaje się trząść, a cały ogień jest wystrzelony w górę, dokładnie tam gdzie stał nasz wróg
- Goukakyuu no Jutsu (A)
Opis: Po wykonaniu pieczęci z ust wypuszczana jest kula ognia.
- Gouryuuka no Jutsu (A)
Opis: Po odmachaniu pieczęci , ninja wypuszcza z ust kule ogniste w kształcie głów smoka.
- Karyuu Endan (A)
Opis: Bierzemy głęboki wdech, a potem całe zgromadzone powietrze wypuszczamy w czymś w rodzaju bomby.
-Doton no Jutsu (D)
Opis: To Jutsu polega na ukryciu się pod ziemią. Jak i również przed ochronieniem się przed jakimś Jutsu. Można zrobić również tak, że nagle można wyskoczyć z pod ziemi by uderzyć przeciwnika.

+ Podstawy
Trudność przywołania:WYSOKA (od JOUNINA + zjada więcej chakry)
Powrót do góry Go down
 
Jaszczury
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Summony-
Skocz do: