Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Pomysły

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Pomysły   Pią Kwi 20, 2012 3:29 pm

Tutaj prosiłbym o składanie swoim pomysłów, propozycji oraz zmian które pomogą rozwinąć się forum. Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Kwi 26, 2012 8:26 pm

A więc skoro forum ma już pieniądze, warto byłoby wymyślić system który by je wykorzystywał. Tak pieniądze rządzą światem. Zatem na początek proponuje prosty system, który wprawi w ruch zarówno shinobich jak i wioski.
Wioski produkują następujące surowce: Żywność(konieczna do wyżywienia shinobich), Kamień, Drewno, Żelazo(potrzebne do produkcji budynków i broni.)
Każda wioska co tydzień mogłaby mieć przyrost 50tysięcy yenów(póki co), natomiast produkuje 10ton surowców. Każdy budynek jaki chcieliby Kage zbudować musieli by wyceniać MG. Płaca robotników, ilość kamienia, żelaza, drewna. Każdy budynek użytkowy, karczma, itp. Przynosił by określone dochody tygodniowo. Jako że nie każda wioska ma zapasy każdego materiału, rozwiną się kontakty między Kage. Można by również stworzyć kilka mniejszych wiosek, które po prostu większe wioski będą się starały zająć, dla pozyskania haraczu i surowców. To rozwinie ideę misji i wojen. W misjach pierwsze skrzypce odgrywali by gracze, ale co z wojnami i z npcowymi strażnikami.
Otóż żyją oni na garnuszku wioski. Za odpowiednią sumę 1000yenów można wyszkolić genina, 2000 chunina, 5000 jounina a 10000 special jounina. Każdy Kage wiedziałby ilu żołnierzy ma do dyspozycji. Jednak zakup wojsk to nie wszystko. Każdy jeden żołnierz pożerałby, 2,5 tony żywności tygodniowo. Oznacza to że startowo każda wioska może posiadać co najwyżej 40 npc, przy 0 przyroście żywności.
Również normalni gracze za budowę budynku musieliby zapłacić. Można nawet wybudować wille. Za mieszkania plącą jedynie czynsz, który dodatkowo wzbogaca wioskę.
Jeszcze kilka opcji można dodać, ale rzucam luźny pomysł.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Kwi 26, 2012 9:16 pm

Ciekawy pomysł, jednak system npc jest już w trakcie robienia. Nie będzie za dużo npc. gdyż wojny opierające się na npc. są banalne. A teraz zastanówmy się czy to by zamuliło ludzi do robienia czegokolwiek, czy wpadłoby dobrze ? ^^ Bo ja, np. Jako mizukage, już mam dużo rzeczy na głowię a jak doszłoby jeszcze, że mam co tydzień płacić każdemu z osobna itd. to by moja głowa wybuchła Very Happy No... Mam na szczęście zastępce, który by się tym zajął Very Happy xD Ale mniejsza, pomysł git ;p
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Kwi 26, 2012 9:43 pm

Ja proponuję otworzyć resztę wiosek.. dokładnie wszystkich, bo każde forum opiera się na Sunie,Kiri,Konoha,Kumo,Iwa... brakuje krajów pobocznych jak wiadomo pochodzi z nich wielu potężnych wojowników i to nieco rozkręca chęć do grania... każdy może stworzyć legendę na swój sposób.. to mój pomysł.. a co do problemów... ZAMKNIJCIE ZAPISY NA JOUNINÓW. Dlaczego ? zero realności, może chodź raz Ci słabeusze osiągną coś treningiem a nie wysilą się przy pisaniu historii i przy pierwszej lepszej walce padną ..
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Pią Kwi 27, 2012 6:46 am

Zapisy na Jouninów oficjalnie są zamknięte. I uważam, że bardzo dobrze.

Co do krajów i wiosek. To przede wszystkim, według mnie powinno się otworzyć Sunę, której nie mamy. Ale HEAD ADMIN ma jakieś uprzedzenia i nie chce Suny :'I

Co do krajów, uważam, że jeżeli już to tylko te najważniejsze, bo mimo wszystko nie chcemy chaosu :<
Powrót do góry Go down
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Re: Pomysły   Pią Kwi 27, 2012 12:03 pm

- Co do gospodarki zaczniemy nad nią myśleć po wprowadzeniu systemu NPC...

- Wiosek nie chcę otwierać, bo nawet teraz nie mamy zapełnionej KUMO, nawet nie ma tam RaiKage. Wole żeby było mało wiosek z dużą ilością graczy, niż dużo wiosek z kilkoma graczami w każdej.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Pią Kwi 27, 2012 5:50 pm

To może ja wrzucę swoje trzy grosze.
Nie podoba mi się pomysł z takim obrotem pieniędzmi. Dlaczego? Bo to koszmarnie dużo roboty, ale naprawdę tak bardzo dużo. Jeszcze pierwsze trzy tygodnie działałoby to perfekcyjnie a potem zaczęłoby się sypać Sama idea nie jest zła tylko jak zwykle wszystko posypałoby się na wykonaniu. Dlaczego? Każda wioska musiałaby prowadzić księgowość, a każdy gracz mieć pole albo temat w którym odnotowywałby swoje wydatki/przychody i tp. To strasznie meczące odwołuje się tu do wszystkich, którzy musieli złożyć PITy albo rachunkowość. Ktoś musiałby nad tym czuwać bo jeden gracz wpisze sobie, drugi zapomni, trzeci coś pominie, czwarty machnie się w obliczeniach, a piąty … możliwości jest wiele. Tak samo w wioskach, niby zadanie dla Kage? Który i tak ma pod dodatkiem zajęć jak to ładnie ujął Black-san… Także jak dla mnie gra niewarta świeczki.

Zapisy na Jouninów zamknięte? I dobrze… tylko ktoś powinien się geninami zająć, bo z kolei sami genini w wiosce to też nierealistyczne. Fajnie by było gdyby każdy jounin miał swoją grupkę geninow… ale jak na razie to dobrze, że zamknięte.
Otworzyć wioski? Pomysł dobry, ale jak nas będzie więcej bo tu już Namigo powiedział wszystko.

A teraz moja kolej na zgłoszenie pomysłu lepszego bedź gorszego…

Ja chciałabym wprowadzić cos takiego jak upływ czasu.
Jednak jak wiemy jest to sprawa na forach tego typu niezwykle kłopotliwa i Kirin no jutsu bez strat chakry temu co wymyśli jakiś sposób, by wszystkim ten czas upływał dobrze i wszyscy byli happy. Ja chciałabym zaproponować jedynie ramowy upływ czasu. Tzn. podzielić rok na cztery części takie jak u nas pory roku ( ale zważywszy, że każda wioska, ma charakterystyczny klimat i śmiesznie trochę brzmi „ostra zima w Sunie ”) i nazwać je od żywiołów:
I cześć roku – część Ziemi ( wiosna)
II cześć – część Ognia ( lato)
III część –część Wiatru ( Jesień)
IV cześć roku –część Wody (zima)
Tak by czas na forum płynął do przodu. Zmieniać w/w pory roku co dajmy na to dwa miesiące tak by
Część Ognia zaczynała się teraz 1 czerwca
A Część Wiatru z początkiem sierpnia.
Można by przyjąć że mamy teraz 4 rok Ery Koguta ( w tej chwili brak pomysłu na nazwę) czyli od zakończenia wojny ( zresztą można przyjąć dowolny rok, byle co roku był o jeden więcej).

Zalety:
+panta rei
+ czas dla naszych wiosek, postaci w jakiś sposób płynie i nie stoimy w miejscu
I (załóżmy) po roku bycia geninem można zostać chuninem i ma to określony wymiar dla naszej postaci i podobny dla wszystkich.
+ można wyznaczyć daty np. 1 dzień części Ziemi to egzaminy na chunina (oczywiście daty nadal są czysto umowne i nie można ustalić 9 czy 13 dnia danej części, i najlepiej operować właśnie tym pierwszym dniem)
+ jest to podział dość ogólny
+ nie wpływa na pogodę poszczególnych wiosek. Trzeba pamiętać, że wioski są naprawdę znacznie od siebie oddalone i mają rożny klimat, więc tego nie ruszam. A czas dla wszystkich płynie tak samo ( no poza lokalnymi, kalendarzami, ale to tylko sposób liczenia)

Wady
- w trakcie jednej rozmowy może się zmienić pora roku ( ale zważywszy na brak drastycznych zmian w aurze nie ma większych problemów)
- w przypadku nieobecności na forum „coś nas omija”, ale i w życiu tak bywa a zdolny gracz z tego ładnie wybrnie
-zwykle wychodzi w trakcie
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Maj 03, 2012 7:36 pm

Hmm no więc ja także się tutaj wypowiem na dwa tematy

1. Może wypadałoby stworzyć coś na wzór tabelki ile dana technika zabiera chakry dla danej rangi. Tzn nie chodzi mi oczywiście o każdą technikę, tylko o podział (D,C,B,A,S). To z pewnością ujednoliciłoby miarę odejmowania chakry w walkach przez MG no i także ułatwiło pracę sędziującym itd. W końcu wiadomym jest, że dla jounnina technika rangi C to powiedzmy błahostka, jednakże geninowi to już trochę tej chakry zje prawda? Oczywiście nie mówię tutaj o geniuszahc

2. Skoro mamy coraz to więcej posiadaczy Sharingana na forum będzie także temat kopiowania technik. Proponowałbym od razu wprowadzić pewne ograniczenie tak jak ma to miejsce w nauce technik. W końcu ktoś mógłby tylko kopiować sobie techniki i byś super uber, a ograniczenie np. 3 na miesiąc by taką sprawę załatwiło

Tematy są oczywiscie do dyskusji i do krytykowania
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Maj 03, 2012 8:03 pm

Sayate na razie nikt chyba nie ma jeszcze tej techniki do kopiowania.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Maj 03, 2012 8:07 pm

Co do pierwszego się nie zgadzam...
Dlaczego? są techniki Rangi S które zabierają dużo mniej chakry niż inne techniki rangi B. Przykład?
Amateresu, Susano(uber potężne chakrożerne techniki), Kirin (które samo w sobie nie zabiera za wiele chakry, które samo w sobie nie zabiera dużo chakry, polega na sterowaniu wyładowaniami. ich wywołanie to już osobne działania)
Inny przykład? Kage bunshin no jutsu, które jest chakrożerne już na randze B.
Można zrobić taki ogólnik, ale wiele technik się w nim nie mieści. Było by to lekkie ukaleczenie niektórych technik, a osłabienie innych. Przykład?
jeśli techniki S zabierają 10% chakry, a techniki rangi A tylko 7 %
To stworzenie Susano które broni przed wszystkim i zaatakowanie je Kirrim które też zżera 10% nie ma sensu... (gdzie kirrin powinną ciągnąć dużo mniej)
ale to tylko moje zdanie Very Happy
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Maj 03, 2012 8:44 pm

Wycenianie jutsu źle się skończy. Dojdzie do tego że Admini będą musieli wycenić wszystkie techniki, a graczom przydzielić ilość chakry jaką może posiadać. Z góry wiem, że taki system się nie sprawdza. Myślę, że na forum MG są sprawiedliwi i uczciwie będą odbierać chakre za wykonane jutsu.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Czw Maj 03, 2012 9:18 pm

Podpisuję się pod Yuureiem. Wprowadzanie wszelkich statystyk uważam za zbędne i do dupca. Mistrzami gry zostają osoby, które mają jako takie pojęcie o tym co robią, więc odejmą odpowiednią ilość chakry. Takie jest moje zdanie.

I tak tu napiszę, bo pochwyciłam z sb, przydałoby się zrobić drużyny.


Beza.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Pon Maj 07, 2012 5:58 pm

Mój pomysł jest taki by wprowadzic jednak nakaz pisania zt w tematach ktore opuszczamy. Wiem, że istnieje to jako niepisana umowa, ale przydałoby się to jakoś usankcjonować albo chociaż o tym przypomniec oficjlnie ( poniekąd dlatego piszę)

A i chciałam zwrócić uwagę, że pisanie < zt. > będzie niewidoczne, bo forum nie wyświetla w nawiasach ostrych (czy jak się one tam nazywaja) przyklejonych do nawiasów i bez tej kropki

z/t, z tematu, [zt]
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 08, 2012 3:10 pm

Jak widać niżej jest to system NPC, nie jest w pełni skończony, lecz to taki zarys gdzie co i jak jest. Czemu zarys? Bo dużo rzeczy można by dodać, a także jest kilka widocznych błędów.


Shinobi NPC - Konohagakure no Sato


Liczba zwykłych shinobi NPC:

Student Akademii: 40 (Podczas ataku na wioskę nie walczą, wypada zorganizować dla nich ewakuację)

Genin: 50 (Podczas ataku na wioskę zachowują się chaotycznie, są przerażeni, nie bardzo wiedzą co maja robić, potrzebny jest im jakiś przywódca, który nimi pokieruje)

Chunin: 80 (Podstawowa siła wioski, wiedzą, jak zachować się na polu bitwy, jednak ich morale szybko spadają)
Klan Senju: 20 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 10
Klan Aburame: 10
Bezklanowcy: 40

Tokubetsu Jounin: 40 (Wyspecjalizowani żołnierze, będący wstanie dowodzić małymi grupami słabszych shinobi)
Klan Senju: 10 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 5
Klan Aburame: 5
Bezklanowcy: 20

Jounin: 22 (Jedni z najlepszy wojowników wioski. To właśnie oni są wstanie dowodzić dużymi grupami innych shinobi i wymyślać wybitne strategie)
Klan Senju: 6 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 3
Klan Aburame: 3
Bezklanowcy: 10

Sennin: 8 (Prawdziwa elita. W pojedynkę są wstanie zdziałać tyle, co mała armia)
Klan Senju: 2 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 1
Klan Aburame: 1
Bezklanowcy: 4


Lista ANBU NPC:

Chunin: 6 (Elita swojego rocznika. Rzadko komu udaje się w tak szybko dostać do ANBU. Przerastają praktycznie dwukrotnie siłą zwykłego Chunina)
Klan Senju: 2( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 1
Klan Aburame: 1
Bezklanowcy: 2

Tokubetsu Jounin: 15 (Fanatycy, którzy bez wahania poświecą swoje życie w obronie wioski)
Klan Senju: 6 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 2
Klan Aburame: 2
Bezklanowcy: 5

Jounin: 10 (Weterani, którzy idealnie wiedzą, jak zachować się podczas walki. Ich morale praktycznie nie da się złamać)
Klan Senju: 2 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 2
Klan Aburame: 1
Bezklanowcy: 5

Sennin: 5 (Kapitanowie oddziałów. To właśnie oni zwyczaj dowodzą ludźmi i wydają rozkazy, co inni mają robić, na który front się udać i jakie taktyki mają stosować)
Klan Senju: 2 ( obie odmiany KG )
Klan Uchiha: 1
Klan Aburame: 1
Bezklanowcy: 1




Shinobi NPC - Sunagakure no Sato


Liczba zwykłych shinobi NPC:

Student Akademii: 40 (Podczas ataku na wioskę nie walczą, wypada zorganizować dla nich ewakuację)

Genin: 50 (Podczas ataku na wioskę zachowują się chaotycznie, są przerażeni, nie bardzo wiedzą co maja robić, potrzebny jest im jakiś przywódca, który nimi pokieruje)

Chunin: 80 (Podstawowa siła wioski, wiedzą, jak zachować się na polu bitwy, jednak ich morale szybko spadają)
Klan Seichuu: 10
Klan Maji: 10
Klan Ayatsuri: 10
Bezklanowcy: 50

Tokubetsu Jounin: 40 (Wyspecjalizowani żołnierze, będący wstanie dowodzić małymi grupami słabszych shinobi)
Klan Seichuu: 5
Klan Maji: 5
Klan Ayatsuri: 5
Bezklanowcy: 25

Jounin: 22 (Jedni z najlepszy wojowników wioski. To właśnie oni są wstanie dowodzić dużymi grupami innych shinobi i wymyślać wybitne strategie)
Klan Seichuu: 3
Klan Maji: 3
Klan Ayatsuri: 3
Bezklanowcy: 13

Sennin: 8 (Prawdziwa elita. W pojedynkę są wstanie zdziałać tyle, co mała armia)
Klan Seichuu: 1
Klan Maji: 1
Klan Ayatsuri: 1
Bezklanowcy: 5


Lista ANBU NPC:

Chunin: 6 (Elita swojego rocznika. Rzadko komu udaje się w tak szybko dostać do ANBU. Przerastają praktycznie dwukrotnie siłą zwykłego Chunina)
Klan Seichuu: 1
Klan Maji: 1
Klan Ayatsuri: 1
Bezklanowcy: 3

Tokubetsu Jounin: 15 (Fanatycy, którzy bez wahania poświecą swoje życie w obronie wioski)
Klan Seichuu: 3
Klan Maji: 2
Klan Ayatsuri: 2
Bezklanowcy: 8

Jounin: 10 (Weterani, którzy idealnie wiedzą, jak zachować się podczas walki. Ich morale praktycznie nie da się złamać)
Klan Seichuu: 2
Klan Maji: 2
Klan Ayatsuri: 1
Bezklanowcy: 5

Sennin: 5 (Kapitanowie oddziałów. To właśnie oni zwyczaj dowodzą ludźmi i wydają rozkazy, co inni mają robić, na który front się udać i jakie taktyki mają stosować)
Klan Seichuu: 1
Klan Maji: 1
Klan Ayatsuri: 1
Bezklanowcy: 2


Shinobi NPC - Kirigakure no Sato


Liczba zwykłych shinobi NPC:

Student Akademii: 40 (Podczas ataku na wioskę nie walczą, wypada zorganizować dla nich ewakuację)

Genin: 50 (Podczas ataku na wioskę zachowują się chaotycznie, są przerażeni, nie bardzo wiedzą co maja robić, potrzebny jest im jakiś przywódca, który nimi pokieruje)

Chunin: 80 (Podstawowa siła wioski, wiedzą, jak zachować się na polu bitwy, jednak ich morale szybko spadają)
Klan Shiro: 10
Klan Hoozuki: 10
Klan Sabataya: 10
Klan Kaguya: 10
Bezklanowcy: 40

Tokubetsu Jounin: 40 (Wyspecjalizowani żołnierze, będący wstanie dowodzić małymi grupami słabszych shinobi)
Klan Shiro: 5
Klan Hoozuki: 5
Klan Sabataya: 5
Klan Kaguya: 5
Bezklanowcy: 20

Jounin: 22 (Jedni z najlepszy wojowników wioski. To właśnie oni są wstanie dowodzić dużymi grupami innych shinobi i wymyślać wybitne strategie)
Klan Shiro: 3
Klan Hoozuki: 3
Klan Sabataya: 3
Klan Kaguya: 3
Bezklanowcy: 10

Sennin: 8 (Prawdziwa elita. W pojedynkę są wstanie zdziałać tyle, co mała armia)
Klan Shiro: 1
Klan Hoozuki: 1
Klan Sabataya: 1
Klan Kaguya: 1
Bezklanowcy: 4


Lista ANBU NPC:

Chunin: 6 (Elita swojego rocznika. Rzadko komu udaje się w tak szybko dostać do ANBU. Przerastają praktycznie dwukrotnie siłą zwykłego Chunina)
Klan Shiro: 1
Klan Hoozuki: 1
Klan Sabataya: 1
Klan Kaguya: 1
Bezklanowcy: 2

Tokubetsu Jounin: 15 (Fanatycy, którzy bez wahania poświecą swoje życie w obronie wioski)
Klan Shiro: 2
Klan Hoozuki: 2
Klan Sabataya: 3
Klan Kaguya: 3
Bezklanowcy: 5

Jounin: 10 (Weterani, którzy idealnie wiedzą, jak zachować się podczas walki. Ich morale praktycznie nie da się złamać)
Klan Shiro: 2
Klan Hoozuki: 2
Klan Sabataya: 1
Klan Kaguya: 2
Bezklanowcy: 3

Sennin: 5 (Kapitanowie oddziałów. To właśnie oni zwyczaj dowodzą ludźmi i wydają rozkazy, co inni mają robić, na który front się udać i jakie taktyki mają stosować)
Klan Shiro: 1
Klan Hoozuki: 1
Klan Sabataya: 1
Klan Kaguya: 1
Bezklanowcy: 1



Shinobi NPC - Kumogakure no Sato


Liczba zwykłych shinobi NPC:

Student Akademii: 40 (Podczas ataku na wioskę nie walczą, wypada zorganizować dla nich ewakuację)

Genin: 50 (Podczas ataku na wioskę zachowują się chaotycznie, są przerażeni, nie bardzo wiedzą co maja robić, potrzebny jest im jakiś przywódca, który nimi pokieruje)

Chunin: 80 (Podstawowa siła wioski, wiedzą, jak zachować się na polu bitwy, jednak ich morale szybko spadają)
Klan Hyuuga: 10
Klan Gashi: 10
Klan Yamanaka: 10
Klan Nara: 10
Klan Abumi: 10
Bezklanowcy: 30

Tokubetsu Jounin: 40 (Wyspecjalizowani żołnierze, będący wstanie dowodzić małymi grupami słabszych shinobi)
Klan Hyuuga: 7
Klan Gashi: 7
Klan Yamanaka: 6
Klan Nara: 7
Klan Abumi: 6
Bezklanowcy: 13

Jounin: 22 (Jedni z najlepszy wojowników wioski. To właśnie oni są wstanie dowodzić dużymi grupami innych shinobi i wymyślać wybitne strategie)
Klan Hyuuga: 4
Klan Gashi: 4
Klan Yamanaka: 3
Klan Nara: 4
Klan Abumi: 3
Bezklanowcy: 4

Sennin: 8 (Prawdziwa elita. W pojedynkę są wstanie zdziałać tyle, co mała armia)
Klan Hyuuga: 1
Klan Gashi: 1
Klan Yamanaka: 1
Klan Nara: 1
Klan Abumi: 1
Bezklanowcy: 3


Lista ANBU NPC:

Chunin: 6 (Elita swojego rocznika. Rzadko komu udaje się w tak szybko dostać do ANBU. Przerastają praktycznie dwukrotnie siłą zwykłego Chunina)
Klan Hyuuga: 1
Klan Gashi: 1
Klan Yamanaka: 1
Klan Nara: 1
Klan Abumi: 1
Bezklanowcy: 1

Tokubetsu Jounin: 15 (Fanatycy, którzy bez wahania poświecą swoje życie w obronie wioski)
Klan Hyuuga: 3
Klan Gashi: 3
Klan Yamanaka: 2
Klan Nara: 2
Klan Abumi: 2
Bezklanowcy: 2

Jounin: 10 (Weterani, którzy idealnie wiedzą, jak zachować się podczas walki. Ich morale praktycznie nie da się złamać)
Klan Hyuuga: 1
Klan Gashi: 2
Klan Yamanaka: 1
Klan Nara: 2
Klan Abumi: 1
Bezklanowcy: 3


Sennin: 5 (Kapitanowie oddziałów. To właśnie oni zwyczaj dowodzą ludźmi i wydają rozkazy, co inni mają robić, na który front się udać i jakie taktyki mają stosować)
Klan Hyuuga: 1
Klan Gashi: 1
Klan Yamanaka: 1
Klan Nara: 1
Bezklanowcy: 1



Shinobi NPC - Iwagakure no Sato


Liczba zwykłych shinobi NPC:

Student Akademii: 40 (Podczas ataku na wioskę nie walczą, wypada zorganizować dla nich ewakuację)

Genin: 50 (Podczas ataku na wioskę zachowują się chaotycznie, są przerażeni, nie bardzo wiedzą co maja robić, potrzebny jest im jakiś przywódca, który nimi pokieruje)

Chunin: 80 (Podstawowa siła wioski, wiedzą, jak zachować się na polu bitwy, jednak ich morale szybko spadają)
Klan Shokubutsu: 10
Klan Douhito: 10
Klan Inuzuka: 10
Klan Kamijin: 10
Klan Akimichi: 10
Bezklanowcy: 30

Tokubetsu Jounin: 40 (Wyspecjalizowani żołnierze, będący wstanie dowodzić małymi grupami słabszych shinobi)
Klan Shokubutsu: 7
Klan Douhito: 7
Klan Inuzuka: 6
Klan Kamijin: 7
Klan Akimichi: 6
Bezklanowcy: 13

Jounin: 22 (Jedni z najlepszy wojowników wioski. To właśnie oni są wstanie dowodzić dużymi grupami innych shinobi i wymyślać wybitne strategie)
Klan Shokubutsu: 4
Klan Douhito: 4
Klan Inuzuka: 3
Klan Kamijin: 4
Klan Akimichi: 3
Bezklanowcy: 4

Sennin: 8 (Prawdziwa elita. W pojedynkę są wstanie zdziałać tyle, co mała armia)
Klan Shokubutsu: 1
Klan Douhito: 1
Klan Inuzuka: 1
Klan Kamijin: 1
Klan Akimichi: 1
Bezklanowcy: 3


Lista ANBU NPC:

Chunin: 6 (Elita swojego rocznika. Rzadko komu udaje się w tak szybko dostać do ANBU. Przerastają praktycznie dwukrotnie siłą zwykłego Chunina)
Klan Shokubutsu: 1
Klan Douhito: 1
Klan Inuzuka: 1
Klan Kamijin: 1
Klan Akimichi: 1
Bezklanowcy: 1

Tokubetsu Jounin: 15 (Fanatycy, którzy bez wahania poświecą swoje życie w obronie wioski)
Klan Shokubutsu: 3
Klan Douhito: 3
Klan Inuzuka: 2
Klan Kamijin: 2
Klan Akimichi: 2
Bezklanowcy: 2

Jounin: 10 (Weterani, którzy idealnie wiedzą, jak zachować się podczas walki. Ich morale praktycznie nie da się złamać)
Klan Shokubutsu: 1
Klan Douhito: 2
Klan Inuzuka: 1
Klan Kamijin: 2
Klan Akimichi: 1
Bezklanowcy: 3


Sennin: 5 (Kapitanowie oddziałów. To właśnie oni zwyczaj dowodzą ludźmi i wydają rozkazy, co inni mają robić, na który front się udać i jakie taktyki mają stosować)
Klan Shokubutsu: 1
Klan Douhito: 1
Klan Inuzuka: 1
Klan Kamijin: 1
Bezklanowcy: 1



Shinobi NPC - Otogakure no Sato


Liczba zwykłych shinobi NPC:

Student Akademii: 40 (Podczas ataku na wioskę nie walczą, wypada zorganizować dla nich ewakuację)

Genin: 50 (Podczas ataku na wioskę zachowują się chaotycznie, są przerażeni, nie bardzo wiedzą co maja robić, potrzebny jest im jakiś przywódca, który nimi pokieruje)

Chunin: 80 (Podstawowa siła wioski, wiedzą, jak zachować się na polu bitwy, jednak ich morale szybko spadają)
Klan Kumojin: 10
Klan Gakushi: 10
Klan Souseiji: 10
Bezklanowcy: 50

Tokubetsu Jounin: 40 (Wyspecjalizowani żołnierze, będący wstanie dowodzić małymi grupami słabszych shinobi)
Klan Kumojin: 5
Klan Gakushi: 5
Klan Souseiji: 5
Bezklanowcy: 25

Jounin: 22 (Jedni z najlepszy wojowników wioski. To właśnie oni są wstanie dowodzić dużymi grupami innych shinobi i wymyślać wybitne strategie)
Klan Kumojin: 3
Klan Gakushi: 3
Klan Souseiji: 3
Bezklanowcy: 13

Sennin: 8 (Prawdziwa elita. W pojedynkę są wstanie zdziałać tyle, co mała armia)
Klan Kumojin: 1
Klan Gakushi: 1
Klan Souseiji: 1
Bezklanowcy: 5


Lista ANBU NPC:

Chunin: 6 (Elita swojego rocznika. Rzadko komu udaje się w tak szybko dostać do ANBU. Przerastają praktycznie dwukrotnie siłą zwykłego Chunina)
Klan Kumojin: 1
Klan Gakushi: 1
Klan Souseiji: 1
Bezklanowcy: 3

Tokubetsu Jounin: 15 (Fanatycy, którzy bez wahania poświecą swoje życie w obronie wioski)
Klan Kumojin: 3
Klan Gakushi: 2
Klan Souseiji: 2
Bezklanowcy: 8

Jounin: 10 (Weterani, którzy idealnie wiedzą, jak zachować się podczas walki. Ich morale praktycznie nie da się złamać)
Klan Kumojin: 2
Klan Gakushi: 2
Klan Souseiji: 1
Bezklanowcy: 5

Sennin: 5 (Kapitanowie oddziałów. To właśnie oni zwyczaj dowodzą ludźmi i wydają rozkazy, co inni mają robić, na który front się udać i jakie taktyki mają stosować)
Klan Kumojin: 1
Klan Gakushi: 1
Klan Souseiji: 1
Bezklanowcy: 2




Kolejnym przykładem dla nowego systemu jest niżej wymieniony układ budowy wiosek:

BUDOWANIE NOWEJ WIOSKI

Wymagania do możliwość rozpoczęcia budowy:
- zgoda wszystkich Administratorów
- długi staż na forum, dotychczasowa i przyszła pomoc na forum
- dobre odgrywanie swojej postaci, pisanie bogatych tekstów

Zasięg oraz wielkość wioski wyznaczają mury. W zależności od ich wielkości ceny wynoszą :

Mały mur - 20 000 yen/7 dni - obejmuje teren wystarczający do wybudowania niewielkiej osady. . Wioska praktycznie nie istnieje na żadnych mapach świata
Średni mur - 40 000/14 dni -obejmuje teren wystarczający na zbudowanie całkiem znaczącej wioski mającej swoje miejsce na mapach świata.
Duży mur - 70 000 yen/25 dni - obejmuje teren pozwalający na wybudowanie wioski dorównującej co mniejszym wioskom wielkich Krajów.
Bardzo duży mur - 100 000 yen/40 dni - teren dorównujący największym wioskom w świecie shinobi, mogący jawnie konkurować z wioskami Wielkich Krajów. Znana na całym świecie i jego mapach.

Koszty budowy poszczególnych budynków :

budowa Budynku Kage - 20 000 yen | Potrzebny Czas - 14 dni
budowa Siedziby Rady - 15 000 yen | Potrzebny Czas - 12 dni
budowa Siedziby ANBU - 10 000 yen | Potrzebny Czas - 10 dni
budowa rejonu mieszkalnego - 8 000 yen | Potrzebny Czas - 8 dni
Budowa Areny - 5 000 yen | Potrzebny czas 5 dni
Budowa specjalnych budowli - cena i czas budowy są wyznaczane

Przyrost NPC według wielkości wioski

Mała wioska (Mały mur) = 20% normalnego przyrostu (przyrost do chuninów)
Średnia wioska (Średni mur )= 40% normalnego przyrostu (przyrost do TJ)
Dużą wioska (Duży mur)) = 70% normalnego przyrostu (przyrost do Jouninów)
Bardzo duża wioska (Bardzo duży mur) = 100% normalnego przyrostu (przyrost do HJ)

By można było rozpocząć budowę potrzebne są 5 osób (Muszą być to graczy realni. Nie mogą być to klony)
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 08, 2012 3:47 pm

Pozwolę sobie skomentować ^^!

Tak więc taki system moim zdaniem jest całkowicie zbędny, gdyż forum jako gra, którą w ogromnym uproszczeniu można nazywać rpg'iem, nie skupie się na ekonomii czy też rozwijaniu osad. Co więcej każdy atak na wioskę jest nadzorowany przez mg, który musi synchronizować ruchy wszystkich graczy oraz npc, gdyby miał jeszcze spoglądać na wzór kogo ile ma być i jak mają się zachowywać to nikt nie podejmowałby się takiego zadania. Co więcej do samego systemu też mam wiele zastrzeżeń, a szczególnie do jego drugiej części. Tak więc:

Budowa nowej wioski byłaby właściwie zależna od tego kogo lubi administracja, gdyż dobre odgrywanie, długi staż to rzeczy względne i admin, który jest kompetentny, a takich zapewne tutaj mamy, nie zgodzi się na budowę wioski przez kogoś nieznanego.

Zasięg itd itd... dla mnie to jest dziwne, gdyż takie coś może przeszłoby w grach na przeglądarkę, lecz nie na forum. Co więcej wioski tak naprawdę nie muszą mieć murów, a małe osady mogą mieć potężny system fortyfikacji. (np zamki, które terytorialnie były niewielkie)

Koszty budowy:

Z tego wychodzi, że żeby osada mogła w jakikolwiek sposób funkcjonować należy wybudować jeszcze pełno budynków, ale pytanie o co więc w tym wszystkim chodzi? Mniejsza jednak o to. Porównajmy sobie parlament jakiegoś kraju trzeciego świata, a węgierski. Tak więc pod względem praktycznym (fabularnym) oraz teoretycznym (systemowym) jest to dla mnie chora propozycja.

Przyrost NPC jest dla mnie całkowitą komedią, gdyż wymaga codziennego (cotygodniowego, comiesięcznego nieważne) obliczania aktualnej liczby npc. Poza tym o co tak właściwie chodzi Czy o stały wzrost mieszkańców? Tyle, że w żadnym kraju takiego nie ma, a na pewno nie w krajach shinobi, które wciąż walczą.

Mógłbym jeszcze tak długo komentować, ale nie czuję się na tyle kompetentny! Ot co.

Tak w ogóle to chciałbym wiedzieć skąd pomysł na ten jakże oryginalny i dźwięczny nick.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 08, 2012 4:06 pm

Ahhh... Ci si va... System ten jest ogólnym "szkieletem", zarysem tego co można by zrobić i co wypadałoby zrobić. Nie zgodzę się z jedną rzeczą którą napisałeś, a mianowicie, że MG... Inaczej, że nikt nie podjąłby się zadania nadzorowania, pisania, opisywania zachowań NPC które wyżej przykłady podałem. Tutaj rzecz jest banalna tylko MG musiałby się wykazać odrobiną wyobraźni i chęci. Opisanie tego w jednym "osobniku" nie jest trudne, a potem uogólnić tego do wszystkich NPC. To urozmaici "atak" na wioskę. Dam przykład ataku na Konohę, gdzie wszyscy zwykli mieszkańcy udają się do schronów. Panika itp... Tudzież naglę MG piszę, że ktoś z pobliskich napastników zauważył to. I tutaj są dwie, a nawet cztery opcje, gdzie powiedzmy jesteś napastnikiem i atakujesz "ich", bądź zostawiasz. Tudzież jeśli ten ktoś atakuje a "obrońca" widzi to może pobiec za nim i rozprawić się z tym, że oto napastnikiem. Mógłbym bardziej to rozpisać, ale po co? Chyba każdy sobie może wyobrazić coś takiego i wpaść na to co będzie dalej. Co do "Budowy Wiosek". Jak pisałem są to zarysy, szkielet który nie jest gotowy i ma chyba wiele błędów, no ale da się to poprawić. Nie wszystko trzeba przyjąć do jednego. Ale także opcja wybudowania wioski może by kogoś zachęciła do owego czynu.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 08, 2012 4:20 pm

Całkowite nie zrozumienie. MG dotąd ma całkowitą dowolność w kreacji świata i to on decyduje ilu npc znajduje się w wiosce, na jakich trafi przeciwnik. Ten szkielet już w pewien sposób ogranicza możliwość mg i zmusza go do ciągłego sprawdzania ilości npc w wiosce.

Co więcej zarys... zarys ale jak jest to źle zrobione to cóż, że zarys. Będzie pełne to wtedy może inaczej ocenię.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 08, 2012 4:30 pm

A ja bym wtrącił swoje, npc już są ogarnięci po wioskach ;d Nie ma wielu npc, gdyż wojny samymi npc'ami mają jakiś sens? Nie. Jest 5 npc'ów specjalnych i bodajże 4 normalnych nie licząc ludzi normalnych z wioski. Zatem jeżeli chciałbyś zorganizować pomysł mój "Tyku" na npc to i nie obejdzie się bez gospodarki. Handel, uprawy rolne - To raczej nie weźmie się znikąd, tak samo materiały budowlane. Jak na moje opisałeś bardziej ten spis pod grę przeglądarkową Naruto. Oczywiście na takiej tez grałem i... Nie wypalają za dobrze, przez wakacje mnie nie było a tym samym tamta gra znikła Smile Wybacz nie sprawdzi się, zbyt duży nakład pracy.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 08, 2012 6:46 pm

Moje zdanie jest takie ( taaa wiem, że nie ma ono znaczenia) ale

Jestem stanowczo na NIE

dlaczego? Już pisałam wcześniej i teraz też podobnie. System jako szkielet sympatyczny i ma potencjał jak to zostalo już zauważone na grę w przeglądarce.

Ale uświadommy sobie jedna rzecz przy pomysłach. Ktoś ten pomysł musi ogarniać. Bo nie sztuka wymyślić projekt ( mam kilka) ale taki projekt co działałby dobrze w danych warunkach i realiach. Z doświadczenia wiem, że zbytnie skomplikowanie rozgrywki zniechęca do gry samych userów jak i Administrację dla której to też ma być zabawa wszak nikt im za to nie płaci a i swoich zajęć mają pod dostatkiem( jak mniemam) i dodawanie im czegokolwiek tak trudnego jest nietrafione. Bo jeśli nie Administracja to spadnie to na kogoś innego np na Kage zarządzanie tym całym cyrkiem finansowym ( starczy, że PITa musze złożyć) a Kage fabularnie też ma co do roboty.
Jeśli zadanie polegałoby na automatycznym zliczaniu przez komputer statystyk to nie ma problemu jeśli palcem przy tym nie kiwnę, ale tak nie jest i ktoś musiałby nad tym czuwać a to robota straszna i niemal niemożliwym by to upilnować…
Także apeluję o zauważenie ludzkiej strony Admina! Admin tez człowiek i nie zwalajmy mu całej roboty na głowę bo mamy świetny pomysł ( nie wątpię, ze w teorii taki jest. Komunizm tez był: teoria się sprawdzała, zawiodło wykonanie bo wchodzil w grę człowiek.)


Ps. Co z moim pomysłem podziału roku? Powiedzcie chociaż, że porażka jeśli tak jest.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość



PisanieTemat: Re: Pomysły   Wto Maj 15, 2012 3:35 pm

Mam pewien koncept skoro możliwe jest wykonywanie misji (ba! nawet obowiązkowe) to czy dużym ułatwieniem nie było by stworzenie spejalnego działu który zbierał by to wszystko do kupy? Znajdowały by się tam odnośniki do tablicy ogłoszeń każdej wioski, można by było złożyć własną propozycję misji ( która po pomyślnym zatwierdzeniu była by przydzielana naszej postaci fabularnie.) czy też osobny temat dla każdego gracza, który umożliwiłby innym śledzenie jego kariery (umieszczany byłby tam raport z każdego zakończonego zadania.).

Całym wykonaniem mogę zając się osobiście i przesłać tylko odpowiednie wzory i teksty, ale najpierw potrzebne jest zielone światło.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Pomysły   

Powrót do góry Go down
 
Pomysły
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: News'y :: Pytania i Problemy-
Skocz do: