Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Aburame

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Aburame   Nie Lip 31, 2011 8:12 pm



Klan Aburame to jeden z klanów Wioski ukrytego liścia (Hidden Leaf). Klan ten posiada bardzo rzadką umiejętność – panowanie nad insektami żywiącymi się Chakrą, hodowanymi we własnym organizmie. Insekty wykonują każde polecenie osoby która je hoduje, oraz potrafią wykonywać masę innych rzeczy niekoniecznie związanych z walką.
Członkowie tego klanu są cisi, małomówni i bardzo tajemniczy. Noszą czarne okulary oraz ubrania z długim, postawionym kołnierzem. Insekty wydostają się przez małe otworki w ich ciele, dlatego członkowie tego klanu starają się jak najwięcej zakryć.


TECHNIKI KLANOWE:


Nazwa techniki:Mushi Yose no Jutsu
Ranga:D
Czas nauki:Każdy członek klanu ma odrazu
Opis:Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.



Nazwa techniki:Kikaichuu no Jutsu
Ranga:D
czas nauki:Każdy członek klanu ma odrazu
Opis:Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.



Nazwa techniki:Fujoshi Konchuu no Jutsu
Ranga:D
czas nauki:Każdy członek klanu ma odrazu
Opis:Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%, a co za tym idzie odnajdziemy naszego wroga.



Nazwa techniki:Kikai Kawarimi
Ranga:D
czas nauki:1,5h
Opis:Kawarimi z użyciem robaków.Po uderzeniu zamieniamy się w nie a my jesteśmy parę metrów dalej bezpieczni.



Nazwa techniki:Konchuu Sukauto
Ranga:D
czas nauki:2h
Opis:Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np:wnętrze pomieszczenia,wygląd wroga itp.



Nazwa techniki:Ningenteki Mayu no Jutsu
Ranga:D
czas nauki:2h
Opis:Użytkownik tworzy kokon dookoła siebie. Technika używana by schować się przed wrogiem, lub zaatakować go z zaskoczenia. W kokonie można również spać.



Nazwa techniki:Soshaku Konchuu no Jutsu
Ranga:D
czas nauki:6h
Opis:Ofensywna technika klanu.Wysyłamy robaki na wroga które gdy go obłażą zaczynają boleśnie kąsać.



Nazwa techniki:Ushiro Ishuu
Ranga:C
czas nauki:10h
Opis:Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-5 rund, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.



Nazwa techniki:Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga:C
czas nauki:9h
Opis:Robaczy klon.Może atakować ale gdy zostanie zraniony z powrotem zamienia się w chmarę robaków



Nazwa techniki:Konchuu Gajio Doku
Ranga:C
czas nauki:11h
Opis:Wprowadzamy swoje robaki do ciała np: sojusznika by wyssały z niego truciznę, lub jad. Im lepszy ten co wysysa, tym więcej jadu/trucizny może wyssać.



Nazwa techniki:Konchuu Heki
Ranga:B
czas nauki:15h
Opis:Nic innego jak wytrzymała ściana z robaków.Jej siła i wytrzymałość zależy od tego ile użytkownik włoży w nią chakry.Tak więc im lepszy użytkownik tym lepsza ściana.



Nazwa techniki:Mushi Kabe no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:17h
Opis:Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.



Nazwa techniki:Hijutsu:Mushi Miyu
Ranga:B
czas nauki:22h
Opis:Tajemna technika klanu Aburame. Podobnie jak w Mushi Dama wytwarzamy kokon, ale niewidoczny i to w okół siebie. Dzięki temu przyśpieszamy rozwój naszych robaków. Ruch ten jest niezwykle przydatny dla Aburame gdyż w ten sposób coś co działało wcześniej na nasze robaki ma teraz mniejszy efekt, czyli są jakby ulepszone



Nazwa techniki:Hijutsu:Mushi Dama
Ranga:A
czas nauki:1 dzień
Opis:Mushi Dama jest sekretną techniką klanu Aburame. Używając robaków w swoim ciele, gospodarz klanu rozprasza robaki na szerokim obszarze otaczając cel. Robaki otaczają cel i rzucają się na przeciwnika który wygląda potem jakby był cały z robaków. Wtedy robaki zaczynają wysysać Chakrę



Nazwa techniki:Nanosaizou Dokumushi
Ranga:A
czas nauki:30h
wymagania:Ranga min.Jounin
Opis:Mocna technika klanowa. Z początku wygląda niewinnie. Robimy zamach pięścią jakbyśmy chcieli po prostu uderzyć przeciwnika, gdy to zrobimy w uderzonym miejscu pojawia się jakby rana, a do ciała wroga wchodzą insekty o wielkości komórki. Sprawia to duży ból gdyż insekty kąsają nas od wewnątrz. Tylko autor techniki może wyjąć robaki z ciała z powrotem.



Nazwa techniki:Kikaichuu Arareta
Ranga:A
czas nauki:52h
wymagania:Zgoda Admina,ranga min.Jounin
Opis:Jedna z lepszych technik klanu wykorzystująca ogromną ilość robaków. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy się na kogoż rzucą poziom Chakry oponenta redukują do zera, nawet gdy jesteś Jinchuuriki to może stracić dużo Chakry. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.



Nazwa techniki:Kikaichuu Gufuu
Ranga:S
czas nauki:2,5 dnia
wymagania:Zgoda Admina,ranga min.Jounin
Opis:Obok Kikaichuu Arare największa technika klanu Aburame. Użytkownik używa wszystkich robaków ze swojego ciało by zrobić wielkie robacze tornado. Wessanie do takiego czegoś kończy się szybkim spadkiem Chakry jak i kompletnym ''utonięciem'' w tych małych stworzonkach.



Nazwa techniki:Kikaichuu Shoku
Ranga:S
czas nauki:3,5 dnia
wymagania:Znać wszystkie poprzednie techniki klanowe,zgoda Admina,ranga min.Special Jounin.
Opis:Najpotężniejsza technika klanu Aburame. Lider klanu wykorzystuje wszystkie robaki w swoim ciele. Najpierw tworzy się robacza lawina ''wchłaniająca'' naszego wroga. Potem jednym gestem ręki lawina zaczyna się kręcić w okół własnej osi, przeciwnik jest oczywiście w środku nie mogą uciec z tego huraganu. W końcu robaki wbijają nieprzyjaciela w ziemię tworząc wielką elipsę. Jest to jedna z nielicznych technik gdzie robaki nie wysysają Chakry, ale chmarą wbijają przeciwnika w grunt.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
 
Aburame
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Klany-
Skocz do: