Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Suiton

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Suiton   Nie Lip 31, 2011 8:09 pm

Edit by: Yubari

Suiton


Mizutensou No Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Jutsu pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest

Mizu No Muchi

Ranga techniki: D
Czas nauki: 20h
Tworzymy wodny bicz, którym owijamy przeciwnika. Z niego mogą pójść małe wyładowania elektryczne, które mogą sparaliżować przeciwnika. .

Kokuun No Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Przyzywamy deszcz, tylko że zamiast deszczu pada ropa naftowa którą można podpalić.

Mizu Bunshin No Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 5h
Ta technika pozwala zrobić wodnego klona który ma 1/10 siły oryginału

Mizu Kamikiri

Ranga techniki: D
Czas nauki: 10h
Ninja tupie nogą w ziemię po czym z ziemi wydobywa się strumień wody, możemy się również poruszać na tym strumieniu

Ninpou Mizu Kawarimi

Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Różni się trochę od normalnego Kawarimi tym, że po uderzeniu zamieniamy się w kałużę. Lecz zanim użytkownik wróci do swojej postaci, musi minąć trochę czasu.

Taihoudan

Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Jest to proste Jutsu, użytkownik wypluwa z ust pocisk wody, raniący przeciwnika.


Suiton: Suihachi

Ranga techniki: C
Czas nauki: (ustali admin)
Użytkownik podnosi rękę i emituje z niej stały, ciągły strumień wody w celu uderzenia przeciwnika i zapobieganiu jego ataków.



Suiton, Mizurappa

Ranga techniki:C
Czas nauki:12h
Z ust użytkownika wylatuje skoncentrowany strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chakry można zwiększać siłę oraz zasięg ataku.

Mizu Heki

Ranga techniki: C
Czas nauki: 20h
Wodna ściana, Mizu Heki chroni użytkownika tylko z przodu

Suirou No Jutsu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 20h
Technika zamyka przeciwnika w kuli z wody. Ofiara nie jest w stanie się w więzieniu poruszać, z powodu ciężaru wody. Aby wykonać tą technikę potrzeba znacznej ilości wody. Minusem jest w niej to, że jedną rękę musimy trzymać w kuli.

Suiton: Mizuame Nabara

Ranga:C
Czas nauki:10h
Kolejna technika Suiton. Wypluwamy w niej dużą ilość kleistej, wodnistej mazi. Aby nie przykleić się do niej należy cały czas pamiętać o skupianiu czakry w nogach.

Takitsubo no Jutsu

Ranga Techniki:C
Czas Nauki: 20h
Użytkownik tworzy wodospad, powodując duże zmiany otoczenia. Szerokość wodospadu i wielkość wody, zależą od tego ile chakry przeznaczy użytkownik do tej techniki.

Mizukiri no Yaiba

Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h
Użytkownik tworzy z wody miecz, który twardnieje i można nim walczyć, zadając rany jak bronią białą. Można go zniszczyć tylko stylem ognia.

Houmatsu Rappa

Ranga techniki: C
Czas nauki: 8h
Użytkownik wypluwa ogromną ilość pęcherzyków, które okrywają ziemię i zmniejszają tarcie, co znacznie utrudnia ruchy przeciwnika. Pęcherzyki są wypluwane z tak gwałtowną siłą, że są w stanie wypłukiwać większość ataków olejnych i ognia. Technika ta może być używana jako zasłona dymna.


Suiton, Suikoudan no Jutsu

Ranga:C
Czas nauki:15h
Musimy znajdować się w pobliżu gdzie jest woda. Następnie uderzamy skoncentrowanym strumieniem wody w naszą ofiarę, który jest kontrolowany przez Chakrę wykonawcy.

Suitenhoufutsu

Ranga Techniki: C
Czas Nauki: 12h
Tworzymy bańkę , która jest wypuszczana z naszych ust.,w której możemy zamknąć przeciwnika. Po dłuższym czasie jakiś 6 turach przeciwnik może się utopić.

Suiton: Suigadan

Ranga: B
Czas nauki(ustala admin)
Woda podnosi się i zamienia w coś na kształt wiertła. Następnie woda otacza przeciwnika, zaciskając wokół niego krąg i wiertła z miażdżącą siłą uderzają w przeciwnika.


Teppoudama

Ranga Techniki: B
Czas Nauki: ( Wyłącznie szef żab.)
Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika.

Suiton:Chibaku Hahonryu

Ranga techniki: B
Czas nauki: 16h
Za naszych pleców wystrzeliwują dwa wodne strumienie wody, które mogą powalić wroga a następnie zalać w miarę spory teren wodą

Suiton: Suijinheki

Ranga techniki:B
Czas nauki: (ustali admin)
Jutsu tworzy ścianę wody, wokół użytkownika, która jest szczególnie skuteczna przy zatrzymywaniu technik ognia. Niestety jest ona słaba przeciw atakom elektrycznym oraz połączonym atakom ognia i wiatru. Wielu ninja wykorzystuje ją do obrony

Suiton: Suikoodan no jutsu

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustali admin)
Użytkownik, będąc blisko wody tworzy rekina, który atakuje przeciwnika. Chociaż jest techniką z wyglądu słabą ma wystarczającą moc, aby powalić shinobiego.


Suishuu Gorugon

Ranga techniki: B
Czas nauki: 16h
Wymagania: Suiton, Suiryuuben
Technika, polega na stworzeniu wodnego węża atakującego wroga. Warunek jest jeden. Stworzenie wielkiej kuli wodnej nad głową (czyt. Suiton, Suiryuuben).



Mizu No Tatsumaki

Ranga techniki: B
Czas nauki: 16h
Wokół użytkownika tworzy się wir z wody, który działa jak bariera ochronna oraz atak. Jutsu jest wystarczająco silne, aby po uderzeniu w przeciwnika ogłuszyć go.
Suiton: Suiben

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustalli admin)
Użytkownik tworzy bat/linę, którą może obwiązać przeciwnika. Można również tą technikę połączyć z elementem błyskawicy, w celu sparaliżowania ofiary.

Uramiame

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustali admin)
Technika, do której potrzebne jest wiele osób. Wszyscy zaczynają tworzyć deszcz, który z czasem przeradza się w olbrzymią powódź. Gdy wróg, znajduje się w tej technice to jego chakra jest wysysana.

Hahonryuu

Ranga Techniki : B
Czas nauki : 30 h
Wymagania:Zgoda Admina
Dzięki tej technice mamy możliwość stworzenia w dłoni wodnego wiru, który jest uznawany za odpowiednik rasengana. Jednak siła tej techniki jest o połowę słabsza niż wspomnianej wcześniej techniki. Hahonryuu jest na tyle silne, aby ugasić nawet bardzo mocne techniki ognia.


Suiton Haran Banshou

Ranga:B
Czas nauki:50h
wymagania:Twoją naturą czakry musi być Suiton, ranga technik A
Bardzo dobra technika, dzięki niej zza naszych pleców spływa wielka ilość wody. Woda rozstępuję się omijając nas i leci wprost na przeciwnika. Technika jest druzgocąca.


Suiryuudan no Jutsu

Ranga:B
Czas nauki:24h
Technika, wymaga do użycia wiele pieczęci. Aby ją wykonać, trzeba znajdować się blisko wodnego zbiornika. Jutsu może pozbyć się kilku przeciwników na raz, ale jej siła zależy od chakry i woli użytkownika.


Daibakufu no Jutsu

Ranga: A
Czas nauki:34h
Technika tworzy silny słup wody, który atakuje przeciwnika. Aby ją wykonać, potrzeba bardzo wielu pieczęci, oraz dużych pokładów chakry. Ma ona dużą moc, i może powalić wroga a nawet go zabić, gdyż w wirze dodatkowo może znaleźć się broń (kunaie, shurikeny)

Suiton Goshoku Zame

Ranga techniki: A
Czas nauki: 30h
Użytkownik kładzie dłoń na powierzchni wody, a z każdego jego palca powstaje wodny rekin. Każdy z nich atakuje w pięciu seriach i regenerują się wodą z której są stworzone.

Suiton: Daikoodan no jutsu

Ranga techniki: A
Czas nauki: (ustali admin)
Użytkownik tworzy gigantycznego rekina z wody i popycha obie ręce do przodu, wysyłając do ataku na przeciwnika. Absorbuje chakrę z techniki oponenta i używa jej, by stać się znacznie większą i silniejszą.

Suiton: Senshokukoo

Ranga techniki: A
Czas nauki: (admin ustali)
Użytkownik tworzy tysiące wodnych rekinów, które tworzą ścianę zalewającą przeciwnika.


Ekitaki

Ranga techniki: A
Czas nauki: 35h
Wymagania: Zgoda Admina
Bardzo dobra technika wody. Nasze ciało staje się wodną cieczą. Prawie żaden atak TaiJutsu i większość technik żywiołowych nie robi nam krzywdy. Jedynie ataki Raiton nas poważnie ranią. Zaletą techniki jest to, że przy uderzeniu od razu przybieramy tą postać, nie musi składać żadnej pieczęci i możemy przemieszczać się w tej formie. W pewnym sensie jest to odmiana Suika no Jutsu.

Suiton, Ja No Kuchi

Ranga techniki: A
Czas nauki: 20h
Na początku tworzy się jakby fala chroniąca nas, lecz po chwili cała fala zmienia się w głowę lwa

Suiton, Suiryuuben

Ranga techniki: A
Czas nauki: 30h
Tworzymy nad sobą kulę wody, z której wypuszczane są setki szybko poruszających się biczy. Ta technika goni przeciwników, znajduje ich i przebija. Kula nie zniknie, dopóki nie zabierzemy ręki.

Suiton, Suishouha

Ranga:A
Czas nauki:55h
Wymagania:Twoją naturą czakry musi być Suiton
Jedynie shinobi na wysokim poziomie mogą stworzyć tą technikę gdy w pobliżu nie mają wody. Jest to nic innego jak ogromna fala wody. Dobra przeciwko wielu techniką katon.

Suiton: Sūjintheki

Ranga techniki: A
Czas nauki: 20h
Technika poziomu Jounina. Bardzo dobra i zarazem defensywna technika polegająca na wypluciu dużej ilości wody z ust, która następnie w postaci wodnej ściany ochrania dookoła shinobi i jego towarzyszy.

Daibakuryuu no Jutsu

Ranga techniki: A
Czas nauki: 24h
Technika na płaszczyźnie wodny tworzy duży wir, który wciąga wszystko do siebie.

Shouten Ogawa Tama no Jutsu

Ranga Techniki : A
Czas nauki : 52 h
Wymagania:Zgoda Admina
Z rąk wylatuje nam woda pod dużym ciśnieniem przecinając skały. Promień wody jest bardzo mocny.

Gufuu Suika no Jutsu

Ranga Techniki : A
Czas nauki : --
Wymagania: Opanowany Fuuton: Rasengan i Hahonryuu, Zgoda Admina
Jutsu polega na połączeniu dwóch technik, Fuuton: Rasengan i Hahonryuu. Efekt jest niesamowity, stwarzamy wielki tajfun. Technikę można wykonać dwóch shinobi.


Suiton, Baku Suishouha

Ranga techniki: S
Czas nauki: 5 dni
Wymagane: Główna natura chakry suiton, głównego zgoda admina.
Z ust wypluwamy wielkie ilości wody, po której możemy jeździć i przemieszczać się. Dzięki temu, użytkownik może stworzyć dogodne dla siebie warunki do walki i wykorzystać powstała wodę, do wykonywania innych technik suitonu.

Suirō Sameodori no Jutsu

Ranga Techniki : S
Czas nauki :9 Dni
Wymagania:Zgoda Admina.
Odmiana techniki Baku Suishouha wszystko wygląda tak ja u niej lecz wytworzona woda się rozlewa i tylko tworzy kopułę w której jesteśmy zamknięci. Żeby technika działała musimy stać w centrum kopuły czyli musimy jakoś oddychać pod woda. Poruszając się kopuła porusza się razem z nami wiec trudno uciec z kopuły.

Fuuton: Gama Teppoo

Ranga techniki:S
Czas nauki(ustala admin)
Technikę można wykonać tylko z żabą. Polega ona na tym, że osoba stoi za, lub na żabie, która ma w ustach wodę i zbiera chakrę przez nos, a użytkownik zbiera swoją chakrę wiatru i uderza w żabę, aby wypluła wodę. Wypluta woda ma potężną siłę i może spokojnie zniszczyć budynek. Najważniejsze w tej technice jest synchronizacja użytkownika z żabą. Technika oprócz siły ma również duży zasięg i szybko się rozprzestrzenia na cały obszar ataku. Wywołuje ona również silną falę uderzeniową.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
 
Suiton
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Żywioły-
Skocz do: