Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Remake Katon

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Remake Katon   Nie Lip 31, 2011 8:08 pm

Edit by: Melhizedeh

Katon

Techniki Rangi: D

Katon:Yuukai no Jutsu

Ranga:D
czas nauki:3h
wymagania:Głowna nautra chakry Katon
Technika polegająca na szybkim nagrzaniu jakieś rzeczy(np jakieś katany itp), a ostatecznie stopieniu jej. By doszło to do skutku ową rzecz trzeba trzymać, nie można zrobić tego na odległość. Czym lepszy shinobi tym więcej rzeczy może stopić.


Katon:Karada Enkou no Jutsu

Ranga:D
czas nauki:5h
wymagania: Główna natura chakry katon
Technika teleportacji za pomocą elementu ognia. Jutsu pozwala nam na teleportację w promieniu 100m! jednakże zajmuje to nieco czasu, gdyż nasze ciało musi całe spłonąć, a idzie to raczej powoli.

Techniki Rangi: C

Katon: Renkeijutsu Karura

Ranga techniki: C
Czas nauki: (ustala admin)
Do wykonania tej techniki potrzeba trzech shinobi, którzy wypuszczają strumień ognia. Po chwili strumienie łączą się, tworząc ognistego smoka.

Katon: Housenka no jutsu

Ranga technik: C
Czas nauki: 5h
Technika jest specjalnością klanu Uchiha. Polega na wstrzeleniu z ust w kierunku przeciwnika, kilku ognistych kul, które przy zderzeniu wybuchają. Mogę być w nich ukryte bronie np. shurikeny, kunaie. Technika używana dość często, z powodu że zabiera małą ilość chakry.

Katon:Kyuchin Hamura

Ranga:C
czas nauki:10h
wymagania: Zapalniczka
Nieco dziwny początek gdyż potrzebujemy tutaj zapalniczki Rzucamy nią, a z niej nie wiadomo skąd rozprzestrzenia się ogień w kształcie szerokiej ściany która powstaje przed ofiarą. Teraz wystarczy tylko jakaś technika Fuutonu by przeciwnik miał większe kłopoty

Katon:Hinjin no Jutsu

Ranga:C
czas nauki:7h
Bez składania zbędnych pieczęci z ust wypuszczamy średniej wielkości ognisty krąg. Przydatne Jutsu.

Katon: Karyuudan

Ranga Techniki: C
Czas Nauki: 15h
Po użyciu Doryuudana użytkownik wypuszcza z ust snop ognia z podpala błotne pociski. W efekcie są to ciężkie ogniste pociski.

Katon: Gamayudan
g
Ranga techniki: C
Czas nauki: 13h
Z ust wypluwamy olej na naszego przeciwnika. Dzięki temu może się ślizgać itp. Gdy przeciwnik jest oblany olejem możemy wykonać jakąś technikę Katon by go podpalić.

Katon: Endan

Ranga techniki: C
Czas nauki: 18h
Jest to podstawowa i słabsza wersja Katon: Dai Enda. Jest ona szybka w wykonaniu i nie zabiera dużo chakry,. Zostaje po niej pył na dłuższy czas, więc ma się czas na ucieczkę, a w dodatku zajmuje przeciwnika na dłuższy czas.

Katon: Kasumi Enbu no Jutsu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 11h
Ninja wydmuchuje gaz, który w połączeniu z ogniem daje dużą kulę ognia.

Katon: Hibashiri

Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h
Ninja wydmuchuje strumień ognia, który zamienia się w okrąg i zamyka oponenta w klatce z ognia.

Kibaku honoo tama

Ranga techniki: C
Czas nauki: 8h
Po przez tworzenie iskier w dłoniach, shinobi jest wstanie wyrzucać kule ognia z rąk, które podpalają przeciwnika lub wybuchają w zetknięciu się z nim.

Hikyuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza.

Katon: Kaen Senpuu

Ranga techniki:C
Czas nauki: (ustala admin)
Ogień wybucha dookoła ciała użytkownika, a następnie kieruje się do celu spiralnym ruchem.

Techniki Rangi: B

Katon: Benijigumo

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik wypluwa ogień, który otacza przeciwnika i transformuje się w pająka. Ten atakuje cel i więzi ofiarę, przy okazji zadając jej poparzenia.

Katon: Goukakyuu no Jutsu

Ranga technik: B
Czas nauki: 32h
Użytkownik twarzy wielką kulę ognia, która z impetem rusza na przeciwnika. Dla młodego członka klanu Uchiha opanowanie tej techniki oznaczało uznanie za dorosłego.

Katon: Onidoro

Ranga technik: B
Czas nauki: 26h
Technika wypuszcza wiele unoszących się kul ognia wokół użytkownika, które przyjmują kształt duszków w swoim finalnym stadium. Po wykonaniu odpowiedniej ręcznej pieczęci atakują przeciwnika w ławicach. Każda kula ognia tworzy w momencie uderzenia spory płomień.

Katoyo Tatsumaki

Ranga techniki: B
Czas nauki: 24h
Tworzymy ogniste tornado.

Katon: Ryuuka no Jutsu

Ranga technik: B
Czas nauki: 24hh
Technika, w której użytkownik wypuszcza dużą ilość ognia, wzdłuż jakiegoś przedmiotu. Dzięki temu ogień uderza jeszcze szybciej.

Katon: Hai Seki Shou

Ranga Techniki: B
Czas Nauki: 22h
Najpierw z ust wypuszczamy chmurę gorącego pyłu(cały czas mamy otwarte usta). Gdy pyłu narobi się dosyć dużo usta zamykamy od pył od ust zapala się aż do tej całej dużej chmury. Wszystko wewnątrz kłębów ognia zostaje pochłonięte. Jutsu może bardzo poparzyć.

Katon: Ninpou Hibashiri

Ranga Techniki: B
Czas Nauki: 30h
Wokół użytkownika na ziemi tworzą się dwa ogniste koła. Następnie ogień z dwóch stron od kół okrąża naszych przeciwników, lub przeciwnika. Tworzy się duża ściana ognia. W dowolnej chwili możemy spowodować wybuch, gdy ogień okrąży przeciwników.

Katon:Keshi Makugakara

Ranga:B
czas nauki:17h
wymagania: Głowna natura chakry Katon
Typowo długo dystansowa technika Katona, która raczej nie zadziała gdy przeciwnik nie jest unieruchomiony. Tupiemy nogą w ziemię, ziemia nieco się rozłącza tworząc szczelinę. Robimy głęboki wdech i wypuszczamy strumień ognia w szczelinę który jest bardziej gorący niż zwykle. Ogień w szczelinie jakby się gotuje, ziemia się nieco trzęsie. Składamy pieczęć węża, ziemia przestaje się trząść, a cały ogień jest wystrzelony w górę, dokładnie tam gdzie stał wróg

Katon: Yougan Kushi

Ranga Techniki: B
Czas Nauki: 16h
Wytwarza się w ustach ciekłą magmę, co czynią ją niebezpieczną dla użytkownika i ofiary. Użytkownik może doznać poparzeń na twarzy. Technika druzgocąca, gdy trafi wroga.

Katon: Dai Endan

Ranga techniki: B
Czas nauki: 30h
Ninja wypuszcza strumień ognia w przeciwnika. Ogień silny, gdyż sama technika zabiera dużo chakry. Dodatkowo, ogień jest szybki, skupiający się na przeciwniku przez co trudno tą technikę ominąć.

Katon: Gamayu Endan

Ranga technik: B
Czas nauki: 4 dni
Shinobi stoi na żabie, która wypluwa z swoich ust duże ilości oleju. Ninja wykonuje jedną z technik ognia, co w połączeniu, daje o wiele większy strumień ognia, pozwalający bardziej osłabić przeciwnika.

Katon: Karyuu Endan

Ranga techniki: B
Czas nauki: 5 dni
Użytkownik wypuszcza z swoich ust strumień ognia, który przybiera kształt smoka. Ogień otacza z dwóch strun przeciwnika, przez co może spopielić wroga w kilka sekund.

Katon: Haikedo

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Wymagane: Natura chakry katon, zgoda admina
Użytkownik składa pieczęcie, podnosi rękę do góry, a samego otacza aura chakry. Następnie pojawia się ogromna kula ognia, którą można cisnąć w przenika/przeciwników

Katon:Kokyuu

Ranga techniki: B
Czas Nauki: 1 dzień
Wymagania: Natura Chakry Katon
Potężny strumień ognia wydmuchiwany z ust

Techniki Rangi: A

Katon: Gōenka

Ranga techniki: A
Czas Nauki: 1 dzień 12 godzin
Wymagania: Natura Chakry Katon
Shinobi wyskakuje w górę i wypuszcza 3 sporej wielkości kule ognia, które następnie zamieniają się w gejzery ognia

Katon: Gouryuuka no Jutsu

Ranga techniki: A
Czas nauki: 40h
Wymagane: Natura Chakry Katon
Jest to jedno z czołowych jutsu klanu Uchiha. Użytkownik nabiera powietrza w płuca, a następnie wydmuchuje kulę ognia która po chwili zamienia się w głowę smoka. Ilość kul i wielkość głowy zależy od zasobów chakry. Można wydmuchać również kilka głów na raz.

Katon: Shouten Kaen Tama No Jutsu

Ranga Techniki: A
Czas Nauki: 3dni
Wymagane: Twoją naturą Chakry musi być Katon
Shinobi skupia Chakrę w dłoniach i posyła dwa strumienie ognia. Jest to bardzo silne Jutsu.

Katon : Suyaki no Jutsu

Ranga techniki : A
Czas Nauki :
Wymagania : ANBU
Użytkownik tworzy potężne płomienie, wewnątrz danego pomieszczenia, które są wstanie spalić wszystko wraz z ofiarami.

Techniki Rangi: S

Katon: Zukkoku

Ranga Techniki: S
Czas Nauki: 4dni
Wymagania: Zgoda Adminów, główny żywioł Katon
Pojawia się ogromna fala ognia, która momentalnie pali wszystko to, co stanie jej na drodze. Na koniec ogień wybucha, tworząc deszcz odłamków i falę uderzeniową. Technika ma mały zasięg jednak ogromną powierzchnie rażenia.

Katon: Gōen Rasengan

Ranga Techniki: S
Czas Nauki: 5dni
Wymagania: Zgoda Admina, główny żywioł Katon
Jest to ulepszona wersja Rasengana. Do wykonania jej potrzebuje on dwóch klonów. Jego siła jest o jakieś 35% większa od przeciętnego Rasengana.

Katon: Gōenkyū

Ranga Techniki: S
Czas Nauki: 4dni
Wymagania: Zgoda Admina, Główny Żywioł Katon
Jest to ostateczna forma kuli ognia. Ognisty pocisk wypuszczony z ust, który rozmiarami przypomina meteor przy uderzeniu wytwarza wielki wybuch.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
 
Remake Katon
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Żywioły-
Skocz do: