Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Doton

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Doton   Nie Lip 31, 2011 8:08 pm

Edit by: Yubari

    Doton


Doton no Jutsu

Ranga:D
Czas Nauki: 4 h
To Jutsu polega na ukryciu się pod ziemią. Jak i również przed ochronieniem się przed jakimś Jutsu. Można zrobić również tak, że nagle można wyskoczyć z pod ziemi by uderzyć przeciwnika.

Iwa Bunshin no Jutsu

Ranga : D
Czas Nauki 5h
Technika polega na stworzeniu klona z kamienia, a gdy się go uderzy, rozpada się na kamienie.
Osoby posiadające Doujutsu są w stanie rozpoznać prawdziwą postać użytkownika techniki.

Doro Kawarimi

Ranga: D
Czas Nauki: 6h
Tak jak normalna technika Kawarimi tylko nasze ciało zamienia się w kupkę błota.

Doton:Shinjuu Zanshu no Jutsu

Ranga:D
czas nauki:4h
Technika ukrywa użytkownika pod ziemią, a następnie ciągnie ofiarę w głąb ziemi, do tego stopnie, że tylko wystaje mu głowa.

Doton:Daijigoku no Jutsu

Ranga:D
czas nauki:15h
Wybrane miejsce w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.


Doton:Doro Gaeshi

Ranga:C
czas nauki:8h
Po uderzeniu w grunt obiema rękami, przed użytkownikiem powstaje ściana ziemi. Technika ochronia tylko przed atakami frontalnymi, więc użytkownik jest narażony na ataki z boku, z tyłu lub z góry.

Doton:Retsudo Tenshou

Ranga:C
czas nauki:15h
Technika powoduje że okoliczna ziemia wiruje do środka, grzebiąc żywcem, lub miażdżąc przeciwnika. Jutsu jest bardziej niszczące, gdy użyje się go na terenach skalistych lub wewnątrz jaskiń.

Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu

Ranga: C
czas nauki: 8h
Technika przywołania połączona z elementem ziemi, polegająca na tym, że przywołane zwierzę wyskakuje spod podłoża atakując natychmiast wroga.

Moguragakure no Jutsu

Ranga: C
czas nauki: 8h
To Jutsu polega na ukryciu się pod ziemią. Dzięki temu, użytkownik może schować się przed atakiem, oraz poczekać na odpowiedni moment do zaatakowania przeciwnika. Podczas pobytu pod ziemią, użytkownik słyszy to co się dzieje na zewnątrz.

Doryuusou

Ranga: C
czas nauki: 10h
Z ziemi wokół przeciwnika zaczynają wyrastać kamienne kolce, które mogą go z łatwością przebić. Trudno jest się przed nią obronić.

Doton: Arijigoku no jutsu

Ranga: C
czas nauki: 16h
Technika powoduje że grunt i wszystko wokół niego zostaje wessane w środek ogromnego wiru. Gdy zostanie wessany przeciwnik, to w zależności od głębokości stworzonej przez użytkownika, zostaje uwięziony albo uduszony. Zakres dołu jest zależny od ilości chakry użytej w technice.

Iwagakure no Jutsu

Ranga:C
Czas Nauki: 13h
Technika polega na tym, że użytkownik może połączyć się ze skałą, ziemią i przechodzić pomiędzy skałami niezauważony. Jest to udoskonalenie techniki: Doton no jutsu. Jedyna wada, że gdy wychodzimy z ziemi to trzeba to robić dosyć powoli.

Douka: Sanseki Sensha

Ranga:C
Czas Nauki: 15h
Wymagane:Opanowane Shinrabanshou Douka no Jutsu
Technika polega na tym, że całe ciało użytkownika staje się twarde jak kamień, a następnie zaczyna się toczyć, tworząc kamienną kulę która ciężko zatrzymać.

Douka: Hiru Masshou

Ranga:C
Czas Nauki: 12h
Wymagane:Opanowane Shinrabanshou Douka no Jutsu
Dzięki tej technice w każdym momencie użytkownik może zamienić wybraną cześć ciała w twardą skałę.

Douka: Iwa Fubuki

Ranga:C
Czas Nauki: 15h
Wymagane:Opanowane Shinrabanshou Douka no Jutsu
Technika, która może poobijać przeciwnika. Po zmienieniu się w pył, możemy z niego stworzyć kilkaset małych kamieni, które wywołują zamieć. Po wykonaniu techniki wracamy do postaci pyłu.


Doton: Dosenki

Ranga techniki: C
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik uderza pięścią w ziemię, a po chwili pojawia się lawina brudu która przysypuje przeciwników.

Doton: Dosekiryuu

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik tworzy z ziemi smoka, który atakuje przeciwnika.

Doton: Tokkenroo

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustali admin)
Użytkownik tworzy okrągłą arenę, osłoniętą wysokimi ścianami, które wyłaniają się z ziemi. Obszar techniki kompletnie się zmienia stając się odsłoniętą ziemią nie zostawiając śladu poprzedniego wyglądu. Mimo że technika zostania odwołana to i tak pozostawia po sobie pustkowie.

Doton: Doryuuha

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik tworzy falę z ziemi, na której może dowolnie jeździć. Można jej użyć do ataku na odległość, oraz do manipulowania terenem aby przytrzymać przeciwnika w miejscu.

Doton:Doryuu Heki

Ranga:B
czas nauki:35h
Te jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. U niektórych którzy posiadają kontrakt z psami, pojawia się ściana z głowami psów.

Doton:Doryuu Taiga

Ranga:B
czas nauki:29h
Jest to Jutsu, technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika.

Doton : Kouka no Jutsu

Ranga techniki : B
Czas nauki :
Użytkownik tworzy zbroję ze skał, która otacza jego ciało. Zbroja jest nie do przebicia zwykłymi atakami Tai Jutsu. Pancerz może być również wykorzystywany do tworzenia broni i przedłużania ataków.

Doryuu Jouheki

Ranga: B
czas nauki: 16h
Technika tworzy gigantyczny wał. W zależności od wyobraźni użytkownika, kształt wału może być wszystkim: od poziomu terenu stromych do górskich igieł. Jeśli użytkownik zwiększa objętość ziemi zbyt bardzo, może być zmuszony do utrzymania jej przez tracenie chakry.

Doton Kage Bunshin

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik tworzy cienistego klona z błota, z tego powodu potrafi dowolnie się zniekształcać, a potem wracać do oryginalnego kształtu. Gdy obraca się w błoto, może przytrzymać przeciwnika.

Doton:: Dochuu Senkou

Ranga: B
czas nauki: 18h
Użytkownik porusza się z bardzo dużą prędkością pod ziemią, z wystawionym ostrzem na powierzchnie. Przez to, można zadawać poważne obrażenia.


Doton: Ganban Kyuu

Ranga: B
czas nauki: 24h
Z ziemi, z obu stron wyrastają dwa pół okrągłe płaty ziemi, które złączają się i mogą zgnieść przeciwnika w środku.

Doton: Ganchuurou no Jutsu

Ranga: B
czas nauki: 24h
Z ziemi wyrasta duża ilość kamiennych filarów, które mogą być kontrolowane w celu np. otoczenia przeciwnika i zamknięcia go w klatce

Doton: Doro Houshi

Ranga: B
czas nauki: 18h
Technika polega na wypuszczeniu dużej rzeki błota. Błoto jest bardzo kleiste i wartkie a rzeka szeroka i niesamowicie szybka, przez co trudno ją ominąć.

Tsuchi Kairou

Ranga: B
czas nauki: 18h
Wykonawca uderza rękoma w ziemie, która zaczyna się przesuwać i tworzy kamienne więzienie, z którego jest tylko jedno wyjście. Można te wyjście również zamknąć.

Shinrabanshou Douka no Jutsu

Ranga: B
czas nauki: 24h
Wymagane:Zgoda Admina
Jutau polega na zmienienia swojego ciała w pył, który jest stworzony ze specjalnego kamienia.

Douka Sabaku Kyuu Sabaku Sousou

Ranga: B
czas nauki: 30h
Wymagane:Opanowane Shinrabanshou Douka no Jutsu
Jest to technika podobna do Sabaku Kyuu & Sabaku SouSou. Wykonawca zgromadza potrzebną ilość pyłu, następnie pędzi na przeciwnika, gdy już go dopadnie stopniowo trumna miażdży ciało przeciwnika.

Doton: Gooremu no jutsu

Ranga: B
czas nauki: 32h
Użytkownik otwiera usta, z których wychodzi gigantyczny, kamienny stwór. Posiada on dużo siły i jest w stanie z przeciwnika zrobić proch.

Doton:Doryo Dango

Ranga:A
czas nauki:42h
Ninja podnosi dużą powierzchnię ziemi nad sobą. Kawałek ten jest gigantyczny. Technika działa na psychikę przeciwnika, gdyż efekt wizualny jest naprawdę porażający i wróg może się przestraszyć i uciec. Gdy się tak jednak nie stanie, kawał ziemi zostaje rzucony na przeciwnika, spłaszczając po drodze wszystko co jej stanie na drodze.

Doton: Betsuri Daichi

Ranga techniki : A
Czas nauki :
Wykonujemy pieczęcie i następnie ziemia zaczyna się rozdzierać, gdzie powstaje całkiem spora szczelina. Jest to gwałtowne i nagłe więc technika nie jest aż tak banalnie łatwa do uniknięcia

Doryuu Katsu

Ranga: A
czas nauki: 18h
Użytkownik, przykłada dłoń do ziemi, sprawiając że ziemia rozrywa się do siebie tworząc głeboką przepaść. Długość, szerokość, kierunek i krzywość przepaści są zależne do użytkownika. Można wykorzystać tą technikę, aby podzielić przestrzeń pomiędzy wrogiem i ich własnym zespołem, niszczyć wrogie obozy lub bronić, a nawet atakować.

Doton: Otoshibuta

Ranga: A
czas nauki: 24h
Wymagane: Anbu
Użytkownik tworzy ogromnę pokrywę z ziemi, w kształcie dzika, i spada na dany cel, unieruchamiając go.

Doton:Doryuudan

Ranga:A
czas nauki:35h
Gdy użytkownik wykona wcześniej technikę: Doton Doryuu Taiga, to może sprawić powstanie błotnej głowy smoka. Smok otwiera paszczę, z której wylatują skoncentrowane pociski błota w stronę przeciwnika. Może zostać również połączona z techniką ognia, by wystrzelić piekące gorące skały w kierunku oponenta.

Doton: Iwayado Kuzushi

Ranga:A
Czas Nauki :50 h
Technika polega na zerwaniu stropu na przeciwnika. Jutsu stosowane przeważnie w jaskiniach lub tunelach w celu zasypania wroga odłamkami. Może też służyć jako wytworzenie za sobą przeszkody podczas ucieczki przed pościgiem. Gdy wróg przyjmie tą technikę na siebie, to grozi mu śmierć lub trwałe kalectwo.

Doton:Kekai - Dorou Doumu

Ranga:A
czas nauki:45h
wymagane: zgoda któregoś admina,dobre panowanie nad Dotonem
Użytkownik tworzy kopułę z ziemi, która więzi przeciwników. Dodatkowo sama się naprawia. Użytkownik może wchłonąć chakrę tych, którzy znajdują się w kopule, jednak sama chakra użytkownika jest dystrybuowana w całej kopule, lecz nie jednakowo. Blisko tylniej części (w stosunku do niego), j emitowana chakra jest znacznie słabsza, przez co kopuła jest znacznie słabsza w tym miejscu.


Doton: Uitenpen

Ranga: S
czas nauki: 3 dni
Bardzo trudna i wymagająca dużych pokładów chakry. Najpierw musimy na papierze nakreślić bardzo dokładny teren mapy następnie nacinamy palec i wykonujemy pieczęci przykładając go do rysunku. Losowo narysowany teren zmienia się w las skał. Ta technika obejmuje ogromny obszar i do tego możemy kontrolować ten teren.

Doton:Yomi Numa

Ranga:S
czas nauki:2 dni
wymagane: Zgoda któregoś admina.
Technika polega na zamienieniu terenu w bagno. Wielkość bagna zależy od chakry użytkownika. Bagno jest w stanie unieszkodliwić duże zwierzęta (summony)

Doton : Nentsuchi Otoshi

Ranga techniki : S
Czas nauki : Zgoda któregoś admina.
Użytkownik tworzy otwór w niebie, a z niego spływają duże ilości błota które zalewają i unieruchamiają przeciwnika.

Doton Soseijutsu: Shishi Dojoo

Ranga:S
czas nauki:5 dni
wymagane: Zgoda któregoś admina.
Technika polega na przyzwaniu sobie na pomoc armii trupów. Jednak żaden zombie nie potrafi racjonalnie myśleć, nie ma imponującej siły fizyczny ani nie potrafi wykonywać technik. Jeśli technika ta zostaje wyłączona, albo przez użytkownika lub gdy użytkownik zostanie zabity, zombie natychmiast zmieniają się w pył. Aby przyzwać trupy najpierw trzeba zabić taką ilość osób ile chcemy mieć zombie.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
 
Doton
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Żywioły-
Skocz do: