Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Remake Fuuton

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: Remake Fuuton   Nie Lip 31, 2011 8:07 pm

Edit by: Melhizedeh

Fuuton

Techniki Rangi: D

Enshou no Kaze

Ranga:D
Czas nauki:10h
Technika defensywna. Polega ona na skupieniu chakry wewnątrz siebie i szybkim wypuszczeniu. Wypuszczona chakra zmienia się w wiatr. Dzięki tej technice możemy odepchnąć przeciwnika lub obronić się przed jego kunai'ami, senbon'ami, shuriken'ami

Nadeshiko-Ryuu Kooha Reppuuken

Ranga techniki: D
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik pokrywa swoją rękę naturą wiatru. Siła jest na tyle duże, ze może spowodować falę uderzeniową bez pośredniego ataku.

Gookuhoo

Ranga: D
Czas nauki: (ustala admin)
Z specjalnej broni nastawionej na żywioł wiatru, użytkownik silny niewidzialny podmuch wiatru z ostrza.

Techniki Rangi: C

Shinkuuken

Ranga techniki: C
Czas nauki: (ustala admin)
Shinobi wykorzystując swoją broń i podmuch wiatru. Technika na tyle silna, aby zatrzymać pociski zmierzające w jego stronę.

Rassenpuu

Ranga:C
Czas nauki: (ustala admin)
Użytkownik tworzy silny strumień wiatru, który wypuszcza z ust. Jest w stanie zniszczyć kilka klonów cienia na raz.

Boefuu Senpuu no Jutsu

Ranga:C
Czas nauki:20h
Jutsu w którym potrzebne są dwie osoby (ale można też użyć klona). Dzięki tej technice dwójka stojąca na przeciw siebie, może wypuścić potężne podmuchy wiatru które niszczą wszystko w zasięgu 200m

Fuusajin

Ranga:C
Czas nauki:9h
Wymagania: Trzeba mieć wachlarz
Wytwarzamy podmuch wiatru połączony z elementami piasku i pyłu. Warstwa piasku, gromadząca się na drzewach, sprawia że wrogowi ciężko jest ustać na drzewie nawet przy pomocy chakry. A przy odrobinie szczęścia, piasek może wpaść w oczy wroga i go oślepić.

Fuuton Reppushou

Ranga:C
Czas nauki:18h
Po utworzeniu potrzebnych pieczęci ninja wysyła silny poryw wiatru na swojego przeciwnika. Działając w połączeniu z inną rzuconą bronią, wiatr może zwiększać niebezpieczeństwo dla przeciwnika.

Kamaitachi

Ranga:C
Czas nauki:10
Wymagania: Trzeba mieć wachlarz
Dzięki tej technice robimy zamach i wypuszczamy prawie, że huragan na naszego przeciwnika, który jest kaleczony będąc w środku huraganu

Kazekiri

Ranga: C
Czas nauki: 15h
Wymagania:(Anbu)
Technika polega na posłaniu w stronę wroga ostrego wiatru w postaci płaskiego ostrza.

Kaze Furai

Ranga: C
Czas nauki: 8h
Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry . Prędkość latania zależy od naszej kontroli chakry.

Kaze Kiri

Ranga: C
Czas nauki: 10h
Przy pomocy swoich mieczy, użytkownik tworzy bardzo ostry podmuch powietrza, który neutralizował inne ataki typu Fuuton.

Fuuton: Shinkuu

Ranga: C
Czas nauki: 16h
Shinobi wypowiada nazwę techniki, z jego ust wydobywa się strumień powietrza, który odpycha go na kilka metrów. Celem tej techniki jest zwiększenie dystansu między nim a przeciwnikiem.

Kujaku Senpū

Ranga: C
Czas nauki: 17h
Wymagania: Miecz
Użytkownik zbiera swoją chakre żywiołu w mieczu i wypuszcza ją jako sierp z powietrza.

Kujaku Senpuujin

Ranga: C
Czas nauki: 18h
Wymagania: Miecz
Użytkownik gromadzi chakre wiatru dookoła siebie a następnie za pomocą mieczy, w których również znajduje się chakra odpycha materiały, które do niego przyległy.

Fuuton:Daitoppa

Ranga: C
Czas nauki:20h
Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru.

Fuuton: Senpuuken

Ranga: C
Czas nauki: 21h
Shinobi uwalnia z ust olbrzymi podmuch wiatru.

Techniki Rangi: B

Fuuton: Atsugai

Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Shinobi tworzy bardzo gęste, trudne do uniknięcia, dużych rozmiarów tornado. Dzięki za wszystko temu, można uniknąć ataku wroga, i samemu zaatakować, przy okazji zmiatając przeciwnika z powierzchni walki i niszcząc wszystko po drodze.

Fuuton:Suiran Reppu

Ranga:B
czas nauki:34h
Wymagania: Naturą chakry musi być Fuuton,ranga technik minimum B
Jeżeli shinobi zostanie uwięziony w klatce, a jego broń znajduje się poza nią to wykonuje pieczęć węża. Broń zostaje napełniona jego chakrą i unosi się nabierając rotacji i uderza w klatkę, dopóki broń nie przejdzie przez klatkę.

Hien

Ranga:B
Czas nauki:37h
Użytkownik przesyła chakrę do broni, a ta pod jej wpływem zwiększa siłę, moc i długość ostrza. Gęstość chakry robi się bardzo wysoka, że aż ja widać gołym okiem. Ulepszone chakrą ostrza są silne i na tyle ostre, aby uderzyć przez litą skałę lub przeciąć żelazo.

Fuuton : Kaze Gaeshi

Ranga techniki : B
Czas Nauki :
Wymagania : miecz
Jest to technika defensywna żywiołu wiatru. Dzięki broni jaką dzierżymy w dłoni, możemy obronić się przed zmierzającym na nas podmuchem wiatru, bądź odbić go w stronę przeciwnika. Technika nie zadziała na mocniejszym Jutsu Fuutonu

Daikamaitachi no Jutsu

Ranga:B
Czas nauki:21h
Wymagania: Trzeba mieć wachlarz
Technika która wymaga wachlarza. Posyłamy silny wiatr który jest w stanie przeciąć metal, a drzewa kroi bez problemu na plasterki. Jutsu może odbić nawet atak dźwiękowy. Jest to zarazem atak i obrona w jednym.

Fuuton- Hanachiri Mai

Ranga:B
Czas nauki:30h
Wymagania: Zgoda któregoś admina
Zaawansowana technika żywiołu fuuton. Użytkownik przywołuje cyklon płatków, którymi celuje w przeciwnika, zadając mu spore obrażenia. Technika może być wycelowana tylko w jednym kierunku, nie można nią sterować.

Fuuton, Ninpou Kamikaze

Ranga:B
Czas nauki:21h
Z silnego podmuchu powietrza wytwarzane są 3 małe trąby powietrzne. Potrafią zaszkodzić naszemu przeciwnikowi okrążając go. Po chwili 3 małe trąby łączą się tworząc jedno duże tornado.

Fuuton Ninpou Kami Oroshi

Ranga:B
Czas nauki:27h
Ze złożonych rąk wypuszczamy strumień powietrza, który leci jak świder zmiatając naszego przeciwnika.

Juuha Shou

Ranga:B
Czas nauki:24h
Wymagania:Twoją natrą czakry musi być fuuton
To bardzo zaawansowana technika chodź pozory mogą mylić. Zamachujemy się ręką i wypuszczamy płaską falę powietrza przypominającą ostrze na naszego wroga. Fala może przeciąć go na pół. Tą techniką możemy rozwalać wielkie skały.

Juuha Reppuu Shou

Ranga:B
Czas nauki:30h
Wymagania:Twoją natrą czakry musi być fuuton
Mordercza technika wiatru. Ulepszona wersja techniki Juuha Shou. Tutaj wytwarzamy w dłoni sporą falę, która po chwili tworzy wielką łapę z wiatru. Możemy nią sterować. Gdy się z czymś zetknie robi spore zniszczenia

Butoukai no jutsu

Ranga: B
Czas nauki:21h
Przykładamy dłoń do ust jak do technik Katon tylko, że tworzy się mała kulka z wiatru połączonego z Chakrą. Gdy już ją uformujemy możemy strzelać w przeciwnika. Siła techniki jest dosyć spora.

Ookamaitachi

Ranga: B
Czas Nauki: 20h
Użytkownik za pomocą wachlarza, tworzy wokół siebie potężne prądy powietrza, które zostają rozdzielone i atakują cel. Może być użyte do rozproszenia dużej ilości broni, czy też technik katonu bez wzmocnienia ich.

Fuuton Shinkugyoku

Ranga:B
Czas Nauki: 20h
Użytkownik bierze głęboki wdech, składa kilka pieczęci, a z jego ust wylatuje kilka pocisków powietrza. Są zdolne przedziurawić kilka przeciwników na raz, a kształtem są podobne do kul.

Fuuton:Shinkukoujou

Ranga:B
Czas Nauki: 15h
Shinobi wydycha chakrę wiatru na kunai, czy shuriken, która rozprowadza się na ostrzu, dzięki czemu zwiększa swoją siłę i cięcie.

Fuuton:Shinkudaigyoku

Ranga:B
Czas Nauki: 30h
Wymagane: Zgoda admina.
Ulepszona wersja techniki Fuuton Shinkugyoku. Nabieramy powietrza do ust, składamy kilka pieczęci, jednak z ust wylatuje nam jeden spory pocisk przypominający tarczę.

Fuuton:Fuujin no Jutsu

Ranga:B
Czas nauki: 27h
Użytkownik wypuszcza z ust strumień ciemnego powietrza, który przecina wszystko na swej drodze.

Fuuton:Kami Oroshi

Ranga:B
Czas nauki: 25h
Użytkownik tworzy kule wiatru, którą następnie wysyła w przeciwnika gdy ta zetknie się z przeciwnikiem wybucha.

Techniki Rangi: A

Kaze no Yaiba

Ranga: A
Czas nauki:34h
Użytkownik wysyła chakrę do palców i materializuje ją w postaci niewidzialnego miecza, który atakuje przeciwnika przy pomocy podmuchu wiatru. To jutsu jest nieuchwytnym, nieuniknionym mieczem i pozostawia głębokie cięcia na ciele wroga.

Fuuton: Renkuudan

Ranga: A
Czas nauki: 40h
Użytkownik bierze głęboki oddech i wypuszcza olbrzymią kule powietrza, która jest wstanie zniszczyć nawet dość dużą część lasu przez swoją wielkość.

Fuuton:Mugen Sajin Daitoppa

Ranga:A
Czas nauki:60h
Wymagane:Naturą chakry musi być Fuuton,ranga technik A, zgoda któregoś admina.
Użytkownik mając dużą pojemność płuc, może skumulować duże ilości powietrza. Następnie wyrzuca je z siebie, kierując atak w stronę przeciwnika i tym samym z łatwością uniknąć ataku.

Fuuton : Shinkuuha

Ranga techniki : A
Czas nauki :
Użytkownik bierze ogromny wdech powietrza, a następnie wypuszcza je w postaci potężnego podmuchu wiatru, który jest wystarczająco silny aby kroić różne cele, powodując duże uszkodzenia. Jutsu pochłania jednak spore ilości chakry.

Tatsumaki no Jutsu

Ranga:A
Czas nauki:40h
Proste aczkolwiek bardzo niebezpieczne Jutsu. Użytkownik, po złożeniu odpowiednich pieczęci, tworzy przed sobą tornado, którym może bezpośrednio kierować. Tak jak tornado, te Jutsu niszczy wszystko na swojej drodze.

Fuuton, Kaiten shuriken

Ranga:A
Czas nauki:40h
Wymagania: Twoją natrą czakry musi być fuuton
Przy doskonałej kontroli czakry fuuton możemy kontrolować shurikeny za pomocą wiatru. Możemy nimi dowolnie sterować

Tatsu no Oshigoto

Ranga: A
Czas Nauki: 24h
Z nieba tworzy się duże tornado które wciąga przeciwnika do środka. Jeżeli chmury były ciemne jakby miała być burza, w tornadzie ranią nas wyładowania elektryczne, jeżeli z chmur padał deszcz to w tornadzie jest ulewa.

Kyouryoku No Kaze

Ranga:A
Czas Nauki:49 h
Wymagania:Zgoda Admina
Jedna z lepszych technik Fuuton'u.Składamy parę pieczęci a potem zaciskamy razem pieści(patrz. obr.)w tym momencie tworzymy bardzo ostry wiatr zdolny zabić ludzi w zasięgu tej techniki.

Fuuton: Shinku Renpa

Ranga techniki : A
Czas Nauki : 42h
Wymagania: Zgoda admina
Technika polegająca na wypuszczeniu z ust dwóch krzyżujących się fali powietrza, które zadają wrogowi spore obrażenia.

Techniki Rangi: S

Fuuton:RasenShuriken

Ranga:S
Czas nauki: 10 dni
Wymagane: opanowany Fuuton:Rasengan ,natura chakry Fuuton, zgoda admina.
Polega ona na wytworzeniu Rasengana i dodaniu do niego natury wiatru. Wymaga ona klona gdyż niema na świecie takiego shinobi, który opanowałby tą niezwykle ekstremalną technikę bez jego użycia. Technika ta jest ukończona w 50% gdyż rany jakie otrzymuje przeciwnik, otrzymuje też użytkownik. Techniki tej nie da się skopiować Sharinganem gdyż atak następuje zbyt szybko. Jutsu te dosłownie rozrywa komórki przeciwnika - zadaje mu wiele obrażeń i bólu.

Fuuton:Rasengan

Ranga:S
Czas nauki:6 dni
Wymagane: opanowany rasengan,natura chakry Fuuton, zgoda admina.
Jest to ulepszona wersja Rasengana wymyślona przez Naruto. Do wykonania jej potrzebuje on dwóch klonów. Jego siła jest o jakieś 35% większa od przeciętnego Rasengana. Technika bardzie potrzebna do zastosowanie innych np. Fuuton: Rasen - Shuriken.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
 
Remake Fuuton
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Żywioły-
Skocz do: