Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 IryoJutsu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik


Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

PisanieTemat: IryoJutsu   Nie Lip 31, 2011 7:58 pm

Technik mogą tylko i wyłącznie nauczyć się medycy



Ankoku Ijutsu
Ranga Technik:B
Czas Nauki:27 h

Opis:Dziwna technika używana w czasie wszelkich operacji. Medyk za pomocą chakry tworzy jak by małe węże które bardzo delikatnie strują skalpelami.


Naosute no Jutsu

Ranga:C
Czas nauki:15h
wymagania:Tylko medyk
Bardziej zaawansowana wersja Chiyute no Jutsu. Dzięki niej możemy leczyć trochę poważniejsze uszkodzenia ciała, takie jak głębsze rany, czy małe złamania czy nawet krwotoki zewnętrzne.


Chakra no Ito
Ranga Technik:B
Czas Nauki:43 h
Wymagania:Członek Klanu Fumma

Opis:Technika polega na tym że użytkownik obwiązuje dookoła swojego serca nić z chakry. Następnie nić łączy się z sercem przeciwnika. Technika samobójcza ale to co stanie się z naszym narządem stanie się również z narządem naszego przeciwnika czyli np:Zgniatając swoje serce serce przeciwnika też zostanie zgniecione.



Chakra no Mesu
Ranga Technik:C
Czas Nauki:22 h

Opis:Technika polega na tym że dookoła naszych rąk pojawia się niebieska poświata po zetknięciu z ciałem przeciwnika dochodzi do rozcięcia jego tkanki co prowadzi do nawet poważnych ran.


Dedokuyaku
Ranga Technik:C
Czas Nauki:18 h

Opis:Technika dzięki możemy stworzyć antidotum na każdą z trucizn. Do wykonania potrzebujemy próbkę trucizny jak i kilka roślinek.(MG podaje gdzie się je znajdzie, oraz ile trzeba)


Gaidoku
Ranga Technik:D
Czas Nauki:15 h

Opis:Dzięki tej technice możemy stworzyć truciznę, która po dwóch rundach od zatrucia paraliżuje przeciwnika, aby wykonać Jutsu trzeba posiąść odpowiednie rośliny.(Można je zdobyć w sklepie, lub pozbierać.)


Inyu Shometsu
Ranga Technik:A
Czas Nauki:62 h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Bardzo dobra technika dzięki niej nasze uszkodzone komórki momentalnie zostają zastąpione innymi.



Kishou Tensi
Ranga Technik:S
Czas Nauki:89 h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika polega na tym że kosztem własnego życia możemy wskrzesić inną osobę.


Kyouka Shohou Chakra Chuunyuu
Ranga Technik:S
Czas Nauki:99 h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika medyczna stojąca na najwyższym poziomie. Dzięki niej możemy powiększyć; zregenerować chakrę danej osobie, oraz dodać jej nową naturę chakry.


Chiyute no Jutsu
Ranga:C
czas nauki:22h

Opis:Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu


Souzou Saisei
Ranga:S
czas nauki:98h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika ta Polega ma uwolnieniu leczniczej chakry, skoncentrowanej na jednym punkcie ciała.


Shikon no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:28 H

Opis:technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć "udawanej śmierci".


Toshigaro Andoksu no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:30h

Opis:Technika ta umożliwia nam odmłodzenie danej osoby.



Gedokuyaku
Ranga:D
Czas nauki: 17h

Opis:Bardziej można nazwać to umiejętnością niż techniką. Ta umiejętność pozwala medykom tworzenie różnego rodzaju odtrutek. Jednak aby stworzyć takowe antidotum na truciznę potrzebna jest próbka trucizny oraz dane na jej temat. Odtrutka to głównie zastrzyk. Odtrutka może zadziałać lecząc nas całkowicie i dodatkowo dając odporność na chorobę lub tylko lecząc.


Deri Gaidoku no Jutsu
Ranga:D
Czas nauki:11h

Opis:Dzięki tej technice medycy tworzą specjalną bańkę która pochłania nie pożądanych substancji z organizmów które leczą. Niepożądaną substancją może być np. trucizna.[/b]


Koiyasute no Jutsu
Ranga:B
Czas nauki:24h

Opis:Bardzo zaawansowana technika lecząca. Dzięki niej można leczyć małe jak i duże rany i uszkodzenia wszelkiego rodzaju jak i również choroby.


Kiseki
Ranga:A
Czas nauki:68h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Kiseki jest jedną z najdoskonalszych technik uzdrawiających. Wymyślona przez medyków po serii wojen obfitujących w wielkie straty na ludziach. Udało się im stworzyć technikę, która na polu walki spisuje się wręcz idealnie - jest szybka i skuteczna, dużo wydajniejsza od standardowych technik leczących. Za pomocą techniki medyczny shinobi leczy wszystkich jego sprzymierzeńców znajdujących się w promieniu paru do maksymalnie parunastu metrów. By zmniejszyć dość duży koszt techniki, medycy zbierają się w jednym punkcie i inkantują technikę jednocześnie; koszt jest wtedy dzielony przez liczbę medyków. Z każdym dodatkowym medykiem wzrasta także zasięg techniki.


Naikairai no Jutsu
Ranga:B
Czas nauki:22h

Opis:Dzięki tej technice medyk może kontrolować ruchy i czynności martwej osoby (dotyczy to też mowy), chodź osoba jest cały czas martwa, medyk tylko przywraca bicie serca a on jest jakby mózgiem który kontroluje martwe ciało. Nie można jednak wykonywać technik "ożywionej" osoby.


Chikatsu Saisei no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:28 h

Opis:Chikatsu Saisei no Jutsu jest medyczną techniką na wysokim poziomie. Technika pozwala medycznemu ninja użyć włosów rannego jako środek przekazu, by zrekonstruować uszkodzoną tkankę ciała. Poszkodowany będzie umieszczony w centrum kwadratu zaznaczonego z obrządkami dla postępowania. Jeden medyczny ninja siądzie w każdym kącie, by w razie czego pomóc w procesie przekształcenia komórki (np gdyby jednemu z medyków zabrakło Chakry itp.).


Chuusuusei Biribiri
Ranga techniki: B
Czas nauki: 34h

Wymagane : żywioł Raiton
Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po dwóch rundach.


Chuumon Chiyu no Jutsu
Ranga:A
czas nauki:66 h
wymagania:Zgoda Admina Podpis na zwoju ślimaków.

Opis:Technika lecznicza stojąca na wysokim poziomie. Wpierw Katsuyu rozprasza się na kilka tysięcy mniejszych ślimaków. Wtedy Tsunade znajduje się w specjalnym kręgu, z którego uchodzi jej lecznicza Chakra, która ''wchodzi'' na ślimaki''. Z każdą osobą z którą zetknie się ślimaki(raczej wejdzie) osoba ta zostaje uzdrawiana nawet z poważnych obrażeń. Technika jest bardzo męcząca dla Sanninki więc lepiej jest gdy ktoś ją pilnuje, np: członkowie ANBU.


Fuuin Karada
Ranga:B
czas nauki:29 H
wymagania:Zgoda Admina posiadanie zwoju.

Opis:Technika pozwala nam zapieczętować ciała zabitych shinobi w zwoju. Gdy ciało jest zapieczętowane nie ulega żadnym rozkładom itp, dzięki temu można później je odpieczętować i robić na nim eksperymenty.


Iryo Ninjutsu:Chakra Chiyute Fuuin no Jutsu
Ranga:A
czas nauki:1,5 dnia
wymagania:Zgoda Admina

Opis:Trudna technika medyczna. Mając zapieczętowaną Chakrę na swoim ciele, nasz towarzysz po przez ugryzienie nas w wyznaczone miejsca (po innych ugryzieniach) wysysa z nasz Chakrę, jak osocze by się uleczyć. Jutsu może sprawić mały ból użytkownikowi.


Jintai Sosei no Jutsu
Ranga:S
czas nauki:65 H
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Jedna z najtrudniejszych technik medycznych. Polega na odbudowaniu: urwanych/wyrwanych/odciętych kończyn. Technika bardzo wygodna w użyciu, bo nie wymaga składania pieczęci, lecz wymaga dużego skupienia, czasu i Chakry


Setsuzokuguchi
Ranga:B
czas nauki:20h
wymagania:Osoba z dobrze rozwiniętym CS

Opis:Technika łączy kawałek naszego ciała z drugą osobą by np uleczyć jego obrażenia. Wtedy rana się zasklepia, a nasz sojusznik dostaje jeszcze naszą Chakrę. Jedynie Juugo(w Anime) jest w stanie wykonać to Jutsu gdyż tylko on ma tak rozwinięty Cursed Seal. Technika ma również niedogodzenia, jest dosyć męcząca i po użyciu jej wyglądamy na młodszego, lecz po jakimś czasie to znika(Admin mówi kiedy), oraz działa tylko na osobę która również posiada Cursed Seal.



Tanshinfuuin no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:32 h
wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika pozwala nam przeszczepić jakąś część ciała do drugiej osoby. Jest to niezwykle trudne i mogą pojawić się komplikacje. Dzięki temu Jutsu można przeszczepić nawet połowę ciała.


Teiryuu Chishio no Jutsu
Ranga:C
czas nauki:20h

Opis:Bardzo pomocna technika medyczna. Wytwarzamy dużą bańkę dzięki której tamujemy krwawienie z jakieś kończyny, a nawet gdy zostaje ona obcięta, jest to bardzo wygodne, bo czym lepszy medyk tym krwawienie szybciej ustępuje.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shinobiheshima.forums-rpg.com
 
IryoJutsu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Techniki-
Skocz do: